10.Bölüm

205 26 9
                                    

" Aşkım yarın görüşürüz " dedim.

" Tamam aşkım " dedi o sırada ona bakıp sırıttıktan sonra içeriye girdim.

Annemle babam oturma odasında oturmuş tv izliyordu benimde çok uykum olduğu için hemen odama gitmek istiyordum.

Önce annemin yanağına öpücük kondurdum " Bu akşam yemekler süperdi canım " dedim.

" Beğendiğine sevindim tatlım " dedi.O sırada babam bana sesledi.

" Aşkım babaya iyi geceler öpücüğü yok mu ? "

" Babacım ilk önce annem kıskanma senide öpücem "

" Gel gel prensesim benim " Babamı ve annemi öptükten sonra odama çıktım çok uykum vardı pijamalarımı bile giymeden yatmak istiyordum.

Bir yatağıma birde dolabıma bakıyordum sanki yatağım bana yalvarıyordu ama bu halde yatağa giremezdim çabucak pijamalarımı giydim ve yatağa atladım.

Baya bi uykum olduğu için Arda ' yı bile düşünmeden uykuya daldım.

                MELİS ' İN  RÜYASI

  Orman gibi bir yerdeydim ne işim var burda diye etrafa bakınıyordum ki biranda Arda' yı gördümMelis gel diye bana sesleniyordu  ona doğru koşarak gidiyordum ona ulaştığımda Arda ' nın yanında Merve ' yi gördüm.

Arda sırada Merve ' ye sarıldı ve " Seni Seviyorum " dedi çok şaşırdım ve bir kadar da üzüldüm.

Ama benim sevgilim noluyor  yaa diye bağırdım sırada Merve bana baktı ve şöyle dedi " Arda benim ve hep benim olacak onu nesana nede bir başkasına yar etmem"

Aşk Bir Mucizedir <3Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin