Merve çok kıskanç bir kızdı hemen bana baktı ve somurttu ama kimin umrundaki Arda bana gülümsemişti hiç kimse bu anı bozamaz zaten sıçarım Merve'nin ağzına.
Hoca içeri girmesiyle dersi anlatması bir oldu zaten Kimya dersinide hiç sevmem neden gerektiğini bile bilmiyorum sınavlarımda yüksek değildi ama kopyayla geçiyordum hoca bazılarının kopyalarını yakalayım 0 veriyordu benim kopyamı hiç yakalayamamıştı.
Zaten kopya çektiğimi kimse fark bile edemiyordu bu konuda çok iyiydim bu benim işimdi ;) neyse ders bitmişti ben bir ohh çektim biraz sesli olmuştu galiba çünkü herkes bana bakıyordu.
Arkadaşlar beğenmediğiniz biryer falan olursa yorum yapın yada kitap hakkında söylemek istediğiniz birşey olursa yorumlarınızı bekliyorum az yorum ve beğeni olursa kitabın devamı gelmicek söyliyim :D :) Bütün herşey yorumlarınızda sizleri çok seviyorum <3 ;)
Arda'ya baktığımda gülümsedi ve oda ohh çekti çok hoşuma gitmişti.Tenefüste Merve sanki bana inat olsun diye Arda nın yanına oturup onu öptü bende hemen önüme döndüm Arda , Merve'yi iteledi belli ki öpmesini istemiyordu.
Merve, Arda'nın yanından kalktığı gibi sınıftan çıktı.
Arda tenefüs olduğu halde dışarı çıkmamıştı sınıfta ben ve o kalmıştık.Arda bana seslendi.
'' Melis naber ''
'' İyi senden ''
'' İdare ederde sana birşey sorcam ''
''Sorabilirsin tabi ''
''Senin Matematiğin oldukça iyi , beraber matematik çalışalım mı ? ''
Ohaa Arda benimle matematik çalışmak istiyordu nasıl hayır diyebilirim kii çok mutlu olmuştum ve birazda şaşırdım ne birazı kendimimi kandırıyorum çok fazla.
''Peki yarın buluşalım ''
''Cafe ye falan gitmeyelim ya ben gürültüde anlayamam bize gelebilir misin ? ''
Şey ben mi evet tabiki gelirim neden gelmiyim ki dicekken tabikide öyle birşey demedim.
''Olabilir gelirim ''
''Tamam yarın okul çıkışı beraber gidelim ''
''Olur ''
Çok mutluydum hemen derslerin bir an önce bitmesini ve onların evine gitmek istiyordum.Bu zamana kadar kimse onun evine gitmemişti sanırım ilk ben olacam.
Okul çıkışı onunla birlikte arabasına bindik ve eve gidene kadar konuştuk.
Eve geldiğimizde odasına çıktık ben duş alıp geliyorum dedi. Bende sen gelene kadar hazırlık yapayım dedim ve gülümsedim.
Hemen matematik kitabımı ve defterimi çıkardım çalışma masasına oturdum 5 dakikaya yanıma geldi o kadar güzel kokuyordu ki kokusunu içime çekiyordum.
Ee çalışalım dedi.Yanıma sokuldu çok yakındık birbirimizde değecek kadar anlatırken bana bakıp gülümsedi ve çok güzel anlatıyorsun dedi.
Anlayıp anlamadığını öğrenmek için problem çözdürdüm ve gerçektende anladığını öğrendim böyle 1 saat kadar çalıştık ve hizmetçi limonata ve kek getirdi masaya koyup gitti.
Arda çok acıktım hadi yiyelim dedi bende olur dedim Arda keki çatalına batırdı ve bana yedirdi ve sonra o çataldan kendi yedi bende aynısını ona yaptım .
''Hadi biraz daha çalışalım '' dedim.
''Çok sıkıldım ama sonra çalışsak olmaz mı gel film izleyelim ''
''Olur aslında bende biraz sıkıldım ne izlicez ? ''
''Bilmem sen seç '''
''Alacakaranlık olur mu ? ''
''Olabilir zaten çok romantik bir film ''
''Evet bayılıyorum onlara keşke benimde öyle bi sevgilim olsa '' dedim
''Sevgilin yok mu ? ''
''Hayır sen herkesin sevgilisi olduğunu mu zannediyorsun ?''
''Tabikide hayır çok güzelsin ve sevgilinin olmaması garip''
Ohhaa yaa benim güzel olduğumu düşünüyor ya benden hoşlanıyorsa off saçma saçma konuşma Melis ya o kim ben kimim bütün okul onun peşinde benimse hiç sevgilim olmadı o kadar kız içinde benden mi hoşlancaktı.
''Evet bu zamana kadar hiç olmadı bencede garip iltifatın için teşekkür ederim sende çok yakışık''
''Evet biliyorum yakışıklıyım bunu çoğu kız söylüyor bende farkındayım zaten ''
Ona tamda benim için dahada yakışıklısın dicekken
''Hadi izliyelim ''
Yatağına uzandı ve beni yanına çağırdı ben yanına gitmeyi çok istiyordum ama yok böyle iyi dedim.
''Peki sen bilirsin ama bu filmi yanımda izlemeni istiyorum''
''Çok fazla ısrar ettin tamam ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bir Mucizedir <3
RomanceBazen hayatta tek başına kaldığını sanarsın ya hani birşeyler mırıldanırsın ama kimse seni ne görür nede duyar acını içinde yaşarsın. Bir boşluğa düşmüş gibi sevgisiz hissedersin. Bir de konuşmaz ve başkalarından duymak istemediğin sözlerden kaçacak...