Onun yanına oturduğum anda bana sarıldı ve kokumu içine çekti.Onun yanındayken kendimi çok çok iyi hissettim sanırım ondan hoşlanıyorken ona aşık oluyorumm <3 o da benden hoşlanıyorr.
Buna eminim artık bende ona sarıldım filmi izlerken dudağıma yaklaştı bende karşılık verdim bir kaç dakika öpüşmüştük sonra kafamı göğsüne koydum ve ona sarıldım.
Film bitmişti içimden keşke bitmeseydi dedim onun yanından hiç ayrılmak istemiyordum saat 7 olmuştu yarım saat sonra akşam yemeğiydi hemen eve gitmezsem annem çok kızcaktı yanından kalktım.
''Şeyy benim eve gitmem lazım''
Gitme der gibi bana baktı sonra
''Tamam ama seni evine ben bırakcam aksini düşünme bile''
''Tamam iyi olur hem arabadayken konuşuruz ''
Eve vardığımızda bana birşey fısıldadı.
''Bak Melis çok güzel bir kızsın ama benim çıktığım var ondan hoşlandığımı sanma ama o beni çok seviyor ondan ayrılıp seninle çıkmayı çok istiyorum seninde benle çıkmak istediğini biliyorum hareketlerinden anlıyorum zaten.
Neyse lafı gevelemeyim eğer ondan ayrılıp senle çıkarsam sana zarar vermesinden korkuyorum beni anlıyormusun ?
''Anlıyorum'' dedim ve arabadan çıktım eve girdiğimde hemen odama çıktım çok kızmıştım ama beni düşünüyordu sanırım , çok üzülmüştüm onun kokusunu çok özlediğimi fark ettim ve ağlamaya başladım annem odaya girdi.
''Kızım sana noldu ? ''
''Yok birşey anne yanlız kalmak istiyorum''
''Peki tamam kızım ama anlatmak istersen seslenmen yeter''
''Of anne anlatmak istesem çağırırım şimdi yanlız bırak beni''
''Akşam yemeğine aşağı in baban merak eder yoksa ''
''Tamam anne''
Odamda kendi kendime ağlamaya başlamıştım ..
Her şey bi anda gelişmişti Arda daha benim varlığımı bile farketmezken bi anda kendimi onun yanında ve evinde buldum.
Rüya gibiydi herşey ama pembe bi rüya ..
Olmuyacak dua'ya amin demek gibi bişey benimkisi..çünkü ardanın hayatında bi başkası vardı ve o beni sevmeye cesaret edememişti oysa ben hayaller dünyasında neler hayal etmiştim...
Ertesi gün...
Annem odamın kapısında Meliss hadi kızım sabah oldu kalk servisin gelicek kahvaltı yapman gerek diye sesleniyo.
Güç bela gözlerimi ovuşturdum ve kalktım yatağımdan hiç okula gidesim yoktu bu gün ama mecburdum... kahvaltımı annemin zorlamasıyla yaptım.
Annem..
''Kızım anlatmak istediğin bişey varmı?''
'' Ne olabilir'ki anne''
''Çok durgunsun dün geldiğinden beri yemek te yemedin bi problem var anlatmak istersen dinlerim kızım ben annenim sonuçta ''
''Offf annee gelme üstüme yok bişey dedim ya neyse servisim gelmek üzere ben gidiyorum hadi öptüm''
Okul kapısından içeri girdiğimde sanki ayaklarım geri geri gidiyordu.
Neden di bu çelişki neden ve kimden di bu kaçış acı ama gerçeklerden miydi yoksa dünki yaşanan o güzel zamanların sadece bi hayal olduğunu bildiğim gerçekmi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Bir Mucizedir <3
RomanceBazen hayatta tek başına kaldığını sanarsın ya hani birşeyler mırıldanırsın ama kimse seni ne görür nede duyar acını içinde yaşarsın. Bir boşluğa düşmüş gibi sevgisiz hissedersin. Bir de konuşmaz ve başkalarından duymak istemediğin sözlerden kaçacak...