Podezřelá chůva

287 14 0
                                    

Pohled Lisbonové:
Další ráno bylo trochu jiné než ostatní dny. Dnes jsem se těšila do práce, žádné ranní nevolnosti a moje bříško už bylo větší. A hlavní bylo, že jsem se rozhodla, že se dnes naopak já postarám o Patricka a udělám mu snídani. Samozřejmě vajíčka a jeho oblíbený čaj.

,,Dobré ráno" řekla jsem s úsměvem, políbila jsem ho a podala jsem mu snídani.,,Dobré ráno i tobě" řekl s překvapením.,, Děkuju vypadá to krásně, tak co jak ti je?" Zeptal se mě.
,,Jo mnohem líp" odpověděla jsem mu.
,,Patricku?" Začala jsem abych měla jistotu, že mě poslouchá.,, Ano?" Podíval se na mě tázavě.,, Já dneska pojedu do práce sama nemusíš mě tam vozit, vždyť je to úplně zbytečný"
řekla jsem vážně.,,Tess ne, já tě odvezu já vím, že bys to zvládla sama ale já jsem tu pro tebe a chci abyste byli oba v bezpečí tak mě nech tě odvézt jo?" Opověděl s upřímným úsměvem. S jeho neodolatelným úsměvem, takže mi ani nezbývalo nic jinýho než říct ,,dobře, děkuju, miluju tě". ,,Taky tě miluju ale už je čas vyrazit".

Jakmile jsem vešla do budovy FBI běžela k Choovi do kanceláře abych zjistila jestli máme něco nového.

,,Ahoj Cho" řekla jsem nadšeně. ,,Ahoj jak se dneska máš?" Zeptal se Cho s jeho obvyklým výrazem. ,,Skvěle děkuju, něco novýho v případu?" Zeptala jsem se.,, Zatím nic moc Alice se pohřešuje zatím žádná žádost o výkupný. Chůva je ve vyslýchací místnosti ale zatím nic moc neřekla a přítel má neprůstřelný alibi, jinak žadný motiv" řekl Cho. ,, Ještě je tu bývalý manžel, jedeš se mnou?" Dodal Cho.,,Určitě" odvětila jsem sp malým úsměvem.

,,Proč bych unášel svojí bývalou ženu?!" Odpověděl rozzuřeně Roger Cooper-bývalý manžel Alice. ,,Peníze?Děti? Žárlivost? Měl jste hodně důvodů." Hádala jsem.,,Ne kdybyste radši vyšetřovali toho jejího povedeného přítele a ne nevinného člověka!" Zakřičel na nás. V tom najenou píp píp. Přišla mi zpráva:

Ahoj Tereso,
co takhle zajít dneska na oběd?
<3<3

Dobře a v kolik?
<3<3

Já tě vyzvednu v FBI, tak se mi nikde netoulej <3

Neboj tohle bych si nenechala ujít
<3<3

Pohled Patricka:
Dodělal jsem jen pár drobností na domě a vyrazil jsem pro Teresu.

,,Ahoj všichni" zvolal jsem, když jsem vešel do patra. Došel jsem až k Teresinu stolu. ,,Ahoj Tess, můžeme?"
Naklonil jsem se abych jí políbil. ,,Ehmehm" přerušil nás Cho. Otočil jsem se k němu.,,Ahoj Cho, já jsem jen přišel vyzvednout Teresu na oběd" vysvětlil jsem mu.,,Jo dobrý ale mohl bys nám s něčím pomoct?"zeptal se mně Cho.,,Jo určitě ale až po obědě, teď mám děsný hlad." Přikývl jsem.

Po obědě:
,,Tak jsem zase tady" řekl jsem nahlas aby mě Cho slyšel.,,Dobrý ale nemusíš tak řvát" odvétil Cho přísným tónem.
,,Vyslechni prosím chůvu mě se zdá na ní něco divnýho" řekl mi.

,,Takže vy trvdíte, že jste Alice neunesla" prohlásila nevěřícně Teresa.,,Pani Janeová já nemám důvod jí ubližovat kdo by se pak postaral o holky?!" Řekla přesvědčivě.
,,Paní" začal Jane a čekal až doplní svoje jméno.,,Slečna! Rabienová, Kristina Rabienová"opravila mě.,,Slečno Rabienová, vy jste jí záviděla, byla bohatá, měla dvě krásné dcery a úspěšného, hodného manžnela. Nenáviděla jste jí, protože podle vás si tohle všechno nezasloužila, to vy jste měla být ta, která tohle všechno má, nemám pravdu?" Řekl jsem.,,Jo to máte al-"nestihla dokončit větu.,,Žádné ale prostě je yo tak, vy jste jí nezabila toho byste nebyla schponá" vyjasnil jsem.,, Tak jo už bych měl jít" oznámil jsem.

Pohled Lisbonové:
Protože už bylo docela pozdě jela jsem s Patrickem.

V autě:
,,Patricku, nemyslíš si, že už je čas vymýšlet jména pro naše miminko?" Zeptala jsem se. ,,No mně by se líbila Melanie, Rose nebo třeba Chloe" navrhl Patrick.,,Chloe Rose Jane" řekli jsme nastejno.,,Hmm tak to bylo rychlý a co pro kluka? Mně by se líbil Christian Ryan Jane" navrhla jsem.,,Jo to jsou moc hezký jména" řekl Patrick.
,,Nečekala jsem, že to bude tak snadný se dohodnout,, řekla jsem. ,,Ani já ne".

A Co Bylo Dál? (JISBON)Kde žijí příběhy. Začni objevovat