Sejak kebelakangan ni dia x nmpk Liya pun.Walaupun diorg serumah tpi kelibat Liya lgsung dia x nmpk dri first day diorg gaduh besar(rujuk chapter 19).Dia fikir Liya masih marahknnya dan lari dri rumah ni or somewere else.
Tapi x kn lma sngt yelh dh nk dkt seminggu kot.Raydan melangkah ke katilnya dan mencapai phone yg brada di atas ktil.Dia mendail nombor seseorang.
Cepatlh! Angkat!
"Helo"akhirnya suara di sebelh sna menyahut."Faliq,can you search Liya punya location now!Dia menghilang!"
"Ok!"Faliq berkata terus Raydan mematikan perbualan.Dia risau sekiranya ade benda buruk yg jadi.
*****************************
Liya berjalan di sekitar tempat itu.Sungguh nyaman.Semasa dia tengah berjalan tetiba ade org pgang tgn dia.Terkejut beruk di buatnya.Di pusing nk tengok spe yg brani sentuh dia.
Farish!!
"Hye,Liya" kelihatan Farish tersenyum tpi Liya x thu apa maksud di sebalik senyuman dia tu.
"Eh..hye" Liya menarik lengannya dri pegangan Farish.Dia menggosok lengannya.Sakit gile mkn ape do dia ni!! Aduh!!
"You buat ape kt sini malam² ni" yup.Sekarang dh mlm dan sekarang Liya berada di kwasan taman berdekatan dgn tasik.Dia fikir dia sorg je kt sini tu yg drg tpi x rhu pulk boleh jumpa Farish.Menyesal.
"I ambik udara segar skjp" Liya trus berjln mlas nk lyn Farish.Farish mengikutinya dri blakang.Gayanya dh mcm pen'stalker'dah.Seram tu yg Liya rsa.Dia mencepatkn lgkhnya.Farish pin mengikut gelagatnya.Dia berhenti dan memusingkn bdnnya.
"Phl kau ikut aku!!" Hilg dh 'I,you' menyamph nk sebut tu yg sebut 'kau,aku'.
"Knape you mrah ni x mau..x mau" Farish melangkah menuju ke arah Liya.Liya berdiri di situ kepala lutuy rsa nk cabut tu yg x boleh nk lari tu.
Semasa Farish melangkh menuju ke arahnya terukir senyuman sinis di bibirnya.Tiba² dia terasa ade org menekup mulutnya dri blakang.Liya meronta-ronta.Dia cuba memukul lengan yg menjerut lehernya dan cuba membuka kain yg menekup mukutnya.Dia terhidu sesuatu pda kain itu.Tak mungkin?!. Akhirnya matanya kian berat.Liya pengsan.Farish tersenyum kemenangan.
YOU ARE READING
Mr.Danger Aku Punya √√
RomanceLiya akhirnya dapat melarikan diri dri penjara kehidupan.Iaitu mak tirinya. Namun,terserempak pula dengan Raydan. Perwatakan lelaki itu kekadang membuatkan Liya geram dan kekadang membuatkannya suka.Akhirnya hatinya terpaut dengan lelaki itu. Namun...