26

9.8K 314 13
                                    

LIYA P.O.V

Harini Raydan kata nk bawa aq keluar jalan-jalan..So apalagi aju bersiap secantik dan selawa mungkin bgi si dia cair..Ahaks..

Today black and white

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Today black and white..hehehe

Pin!pin!

Cun dia dah sampai..
Rambut aku ikat gaya pony tail.Mekap tipis aku kenakan.

Aku kunci pintu pagar.lalu menuju ke kereta dia dan masuk lah takkan tercegat je mengamuk pulak dia.

Aku dengan dia senyap je takda tanda² nak berbual.Tapi kemana dia nak bawa aku pergi sempadan siam ke? kalau betul nak buat apa kahwin lari?!jual aku?!bunuh?!

Tangan aku dah berpeluh.aku mula rasa tak selesa.Macam mna ni!

"Kita pergi airport.Pergi ke England"kata dia mungkin nak lupuskan prasangka buruk aku ni.Mungkin?!

"Nak buat apa?!"England tu jauh kut!

"Nak pergi minta restu dari atuk mertua"Huh?!

"Huh?!atuk sape pulak ni?"peliknya setahu aku atuk aku je yang duduk England atuk sape lagi?pastu nak minta restu bagai tak pa..

"Huh!!awak nk pergi England nak jumpa my grandfather ke?!!!"

Dia angguk.

"Yeay!!!!,yea..yea!!"Aku melompat kegirangan sambil duduk la..habis bergegar kereta yang kitorg naik..Tak sabarnya nk jumpa grandpa..Wait for me England!!

"England!! Im coming..babe!!"
"Yeay!!..."

"Sudah la tu cuba bawak bertenang nk suruh kereta ni terbabas dulu ke bru nk senyap"kata dia sinis.

Eleh.. Orang nk happy sikit pon x boleh jeles la tu..

Aku ketap bibir sambil tangan duk genggam erat..tak sabarnya nk jumpa granpa..

KLIA

Aku mengorak langkah..Syoknya..tapikan baru aku teringat aku mana bawak baju..

Aku berlari ke arahnya dan menarik lengannya sedikit tanda berhenti berjalan.Dia berhenti dan memandang aku sambil menjongketkan keningnya.

"Jom patah balik,aku mana bawak baju"

"So?"

"Ish,dia ni aku nak pakai bju ape kat sana" geram betul aku ngn dia ni

"Tak payah pakai bju kan senang"muka aku dah naik merah bukan malu tapi gerqm dwngan jawapannya.Apalagi aku pukul dia bertubi-tubi dekat lengan dia..

Dia mengaduh sakit..

"Ok..dah..dah..dahla dont worry aq dah packing baju ko dgn anak-anak ko sekali..rilek la"uish..privacy aku..kot kali ni muka merah aku sebab malu+geram..Aku belasah dia lagi sekali..

"Lain kali biar aku packing sendiri..tak guna la kau ni hish"aku berhenti memukulnya.Aku memeluk dori aku sendiri dan terus berlalu pergi..

Dia tergelak di belakang aku..Walaupun geram sekurang-kurangnya aku boleh dengar gelak tawanya..Aku tersenyum simpul..

Double update for today😀
Hope you like it😘

Mr.Danger Aku Punya √√Where stories live. Discover now