-Térdre.-Viktor még mindig a falnál tartotta Yurit, aki végig az őt figyelő kék szempárt nézte miközben térdre ereszkedett.
Remegő ujjakkal bíbelődött az orosz övével és a nadrágjának cipzárjával. Egy kis szerencsétlenkedés után arrébb akarta hajítani a felesleges kiegészítőt, amikor Viktor megfogta a csuklóját.
-Azt add csak ide!-Olyan ártatlan arccal mosolygott, hogy Yurinak eszébe se jutott, hogy mire akarhatja használni a bőr övet..egészen addig amíg Viktor meg nem fogta a másik csuklóját is, és össze nem kötözte őket.
-Miért..?
-Nem szeretnéd? Kár mert nem veszem le!-Nevetett Viktor és belemarkolt a párja hajába, talán a kelleténél erősebben is.-Folytasd.Yuri bámulta a szeme előtt dudorodó boxert, majd miután felnézett csak ennyit mondott: „Igenis Viktor-sama.”
Ráérősen csókolgatni kezdte Viktort, a férfi köldökétől fokozatosan haladva az anyag széle felé.Összekötözött kezeivel a padlón támaszkodott, így jobb alternatíva híjján, a fogaival húzta le a boxert, amit Viktor egy hálás sóhajjal honorált. Egyik kezével Yuri haját borzolta, néha a füle mögötti érzékeny bőrt simogatta, a másikon a homlokát tartotta.
Így nézte ahogy Yuri végre a lényeges részekkel is foglalkozni kezd, egyre erősödő tempóban.
A halk sóhajokból hangos nyögések lettek, és miközben már két kézzel markolta a fekete tincseket, a csípője is gyorsuló iramot diktált.Érezte hogy bármelyik pillanatban elélvezhet, de nem tudta megállítani magát. Minden izma megfeszült, és fejét hátrahajtva várta hogy jöjjön az egész testében szétáradó forróság, ám az utolsó pillanatban..
Yuri abbahagyta.
Viktor zihálva tett két lépést hátra, és mikor megértette hogy mi történt, elmosolyodott. A szerelme nyöszörögve szorongatta a szoknya elejét, amin keresztül jól kirajzolódott hogy mennyire kívánja Viktort. És az is hogy elélvezett.-Pár percre nem figyelek és máris azt csinálsz amit akarsz? Ki mondta hogy elélvezhetsz nélkülem, hm?-Viktor lerogyott Yuri előtt, két ujja közé fogta az állát, és megcsókolta.
Nyelvével először végigszántott Yuri kipirosodott ajkain, aztán egy hirtelen mozdulattal benyomult a szájába és vad csókcsatába kezdtek. Viktor felkapta a japán fiút, és a hálószobájuk felé vitte, anélkül hogy egy pillanatra is elváltak volna egymástól.
Yuri hamar az ágyon kötött ki, míg Viktor a ruháitól próbált minél gyorsabban megszabadulni. Az ezüstös haja teljesen összekócolódva hullott a szemébe, de jelenleg őt ez érdekelte a legkevésbé.
Yurival ellentétben, aki képzeletben legalább száz képet lőtt a szexi orosz félistenről, amelyeket gondosan el is tárolt az emlékezetében, azokra az időkre amikor netán hosszabb időre kell nélkülözniük egymás társaságát.
-Üm..levennéd rólam?-Emelte fel a kezét Yuri, bociszemeit Viktorra szegezve. Ha Yuri volt a boci, akkor Viktor az éhező farkas akit nem sok minden tart vissza attól hogy zsákmányára vesse magát.
-Kicsoda?
-M-mi? Hát te!
-Kicsoda?-Kérdezett rá megint türelmetlenül a farkas.
-Viktor-sama..
-Jó fiú!Yuri megdörzsölte a csuklóit miután kikerült a bőr kellemetlen szorításából. Kicsit elgémberedtek, de nem fájlalta őket. Ennek ellenére amikor Viktor meglátta, az ölébe húzta Yurit és finoman végigcsókolta mindkét csuklóját és az ujjait.
-Túlzásba vittem?-Az éhező farkas mohó pillantásából gyorsan egy bocsánatkérő bárányé lett, de nem sokáig. Miután Yuri megnyugtatta hogy erről szó sincs, Viktor eltolta magától Yurit és a szemébe nézett.
-Még sosem csináltunk hasonlót, szóval..ha fájdalmat okoznék, vagy csak nem szeretnél valamit, azonnal szólj, rendben? Mondjuk..mondd hogy katsudon, és abba hagyom!
A biztonsági szó megbeszélése után, Viktor olyan gyorsan vetkőztette le Yurit mint még soha. Hamarosan a szobát betöltötték a nyögések, főleg Yurié.
Viktor először a nyakát harapdálta, egyegy erősebb harapás után pedig apró puszikat nyomott a piros területre, hogy aztán máshol újabb harapásnyomokkal dekorálja szerelme fehér bőrét.
Türelmetlenül haladt lefelé, minél gyorsabban Yuriban akart lenni, de közben maximálisan kiszeretett volna élvezni minden pillanatot.
Yuri köldökénél lelassult, amit a japán fiú nem vett jó néven.Nyögdécselve tolta fel a csípőjét amennyire csak tudta, körmeit Viktor hátába mélyesztve.
-Ott..ott..!
-Ezt szeretnéd..?-Viktor elővette legszexibb hangját, és miközben egyenesen a sötét szempárba nézett, végignyalta Yuri makkját, aki képtelen volt egy értelmes szót is kipréselni a száján.Percekig csak nyögött Viktor alatt, aki az ütemes bólogatást néha azzal törte meg, hogy kézzel folytatta, közben Yuri hangját egy szenvedélyes csókkal elfojtva.
Mikor mindketten érezték hogy itt a vég, Viktor hirtelen sokkal gyorsabb tempóra váltott, és Yuri csípőjét fogta, így kerülte el, hogy máshová is tudjon élvezni a száján kívül.Lihegve térdelt a még mindig remegő párja előtt, végignyalta az ajkait, majd egy puszit nyomott Yuri homlokára.
-Ki ne dőlj nekem, még nincs vége.
-Le..lenyelted?
-Persze!Viktor legurult az ágyról és az éjjeliszekrény fiókjai között kutakodott. Elővett egy doboz síkosítót, és egy marék óvszert, ha esetleg egy menet nem lenne elég.
-Nem kell..
-Tessék?
-Óvszer..óvszer nélkül akarlak.-Motyogott a párnájába Yuri, aztán magához húzta a meglepett Viktort.-Csak csináld.Suttogta mielőtt megcsókolta volna.
-Egek..te tényleg nem vagy fair.
Yuri nem válaszolt, csak megfordult és fenekét a plafon felé tolta.
Máskor ilyenkor jönne az a rész, hogy Viktor kitágítja Yurit, most azonban ezt a feladatot elvégezte az anal plug, amitől még az előszobában megszabadultak.Viktor azért biztos ami biztos, csurgatott az ujjaira és Yuri fenekére bőven síkosítót, és lassan bevezette először csak egy, majd két ujját. Simán befért a harmadik is, így engedve Yuri hosszú percek óta tartó könyörgésének, lassan beléhatolt.
Nézte ahogy egyé válnak Yurival, simogatta a hátát, és számtalanszor a fülébe búgta hogy mennyire szereti.
Egy idő után úgy itélte a szerelme kellően hozzászokott, és mozoghat. Még mindig nem tolta be magát teljesen, lassan mozgatta a csípőjét, néha körözött párat, aztán minden lökéssel egyre mélyebbre hatolt.
Viktor hirtelen átfordította Yurit, a lábait a vállára tette, és gyorsított. Teljesen elengedték magukat, mintha még a világ is megszűnt volna körülöttük, és csak ők léteztek.
Egymás karjaiban jutottak a csúcsra, és úgyis aludtak el.
-Pár órával később-
-Miért mosolyogsz úgy mint egy perverz, Yuri?
-Egyáltalán nem úgy mosolygok!! Csak eszembe jutott hogy mennyire ráizgultál erre az egészre, a katsudonnal meg mindennel, aztán végülis semmi olyat nem csináltunk ami BDSM kategória lenne.-Azért menő voltam, igaz?
Na, hát ez lenne az első 18+-os irományom, csak remélni tudom hogy jól sikerült! 😂
VOCÊ ESTÁ LENDO
Orosz rulett | Yuri on ice fanfic
FanficMíg Yuri az első szerelem érzésével ismerkedik, Viktor általa eddig soha nem tapasztalt problémákkal találja szemben magát a tökéletesnek tűnő kapcsolatában. Figyelem! Nyers beszéd, és homoszexuális kapcsolat (+szex) bőven található itt (persze csa...