Sweetheart Trigger

785 20 7
                                    

Mangaka: Nyannya
Állapot: Befejezett
Hossz: 6 fejezet + 3 bónusz fejezet
Magyar fordítás: van.

Főszereplőnk, Cole, egyetemista, és egyben 'forever alone' is, aminek persze megvan a maga oka. És ez az ok nem más, mint az, hogy meleg, így nehezebben tud beilleszkedni.
Gondolom, hogy erre az is rátesz egy lapáttal, hogy a kiszemeltje, Alex, a szomszéd szobában lakik, de nincs mersze bevallani neki az érzéseit.
Egy nap, azonban pár lány beszélgetését meghallja, összeszedi minden bátorságát, majd elmegy arra a partira, amelyre Alex is, hogy kiderítse, hogy van-e a lány és a fiú között valami, azonban az alkohol hatására teljesen mást mond, mit szeretne.
Vajon hogyan fog erre Alex reagálni?

Személyes vélemény:
A rajzolásra nem igen lehet kifogásom, mert szép, de Cole olyan mintha anorexiás lenne és ez személy szerint zavart, főleg Alex mellett, aki jóval nagyobb darab volt. A másik ami még fontos, hogy nincs benne cenzúra, és az "akció" jelenetek kidolgozottabbak.
Azonban a történettel már van némi kifogásom.
Az első két fejezetik nagyon tetszett, elváráson felüli volt, majd utána semmilyen lett. Sablonos és ezzel együtt szexcentrikus, már ha fogalmazhazok így .-.
SPOILER
Emellett Cole szenvedése, a se-veled-se-nélküled-nem-jó-nekem-semmi-mert-nem-érdemellek-meg hozzáállásával enyhén idegesítő volt .-.
SPOILER

MangAjánlókWhere stories live. Discover now