Állapot: befejezett
Hossz: 48 rész x 5 perc
Magyar fordítás: van, végig, bár elég rossz minőségben. (Angol feliraton van a magyar, néhány helyen meg kell állítani, hogy el tudja az ember olvasni)
Előzmény: Hetalia Axis PowersMi lenne, ha minden országnak személyisége lenne? És emellett emberek is lennének?
A válasz erre a Hetalia, amiben ezekre a kérdésekre választ lelhetünk.
Maga a sorozat főként a Világháborúkat dolgozzák fel, de sok más történelmi eseményre is kitérnek. Olyan, mint egy aprócska történelem óra, csak izgalmasabb.Személyes vélemény
Nos, mivel a történet főszála az első és a második világháború (abszolút kedvenc háborúm) között mozog, így nekem kifejezetten tetszett.
De persze nem csak ez nyerte el a tetszésemet, mivel itt van egy olyan történet, olyan karakterekkel, amiket máshol nem láthatunk, hiszen senki sem annyira elvetemült, hogy megszemélyesítse az országokat, kivéve Hidekaz Himaruya senseit, aki nagyon is jól tette, hogy megalkotta a sorozatot.
♦ Történet
A történetünk során folyamatosan ugrálunk az időben, miközben egy tudatalatti oktatás folyik, ha szabad így kifejeznem magam, ez alatt azt értem, hogy sokkal könnyebben megjegyzed azt, amit a Hetaliában már egyszer olvastál, mint amit egy tankönyvben olvasol. #tapasztalat
Mivel összefüggő történetünk nagyon nincs, csak összefüggő kisebb történetek, mint például a Boss Spain and Romano, America and Japan, és persze sok más, aminek címet (sajna) nem adtak.
♦Karekterek
Nos, a karakterekkel teljes mértékben megvagyok elégedve, mert tényleg olyanok, mint amilyenek az országban élő emberek.
Példa: Franciaország bátyus mindig csicsás ruhákban jár, s jó néhány részben felvág azzal, hogy neki van a legdivatosabb ruhája, ahogy a franciákra is jellemző a franciákra is jellemző ez, hiszen a legtöbb divattal kapcsolatos dolog innen származik, és/vagy híres [amennyire jól tudom (nem vagyok annyira érdekelt a témában)]. Illetve néha-néha elborozgat, ami szerintem utalás a francia borvidékekte.
De persze nem csak kinézetre, hanem viselkedésre is nagyon hasonlítanak az országokra. Vegyük például Japánt, aki igencsak visszahúzódó, amiért nagyon sokáig nem voltak barátai, ami enyhe utalás arra, hogy Japán jó sokáig elszigetelte magát mindentől.
♦ Rajzolás
Teljesen a mangáé, egyszerű, és egy kicsit vázlatszerű. A színek nem annyira élénkek, mint ami az a legtöbb mostanában megjelent animében megszokott, ahogy az árnyékolás is egyszerű.
♦ Összegzés
Szerintem egy egész jó animét kaptunk, a maga nemében, de szerintem az első évadhoz képest talán egy kicsit laposabb volt a hangulata, már amennyire jól emlékszem.
Emellett az ember újabb karaktereket shippelhet (mire befejeztem legalább 3 úgy shippel lettem "gazdagabb" (?)).
Ajánlom mindenkinek, aki egy kicsit is szereti a történelmet, illetve azoknak, akik csak egy jót akarnak mosolyogni.
YOU ARE READING
MangAjánlók
Teen FictionAhogy a címből is megtudhattad itt főként manga, elvétve pedig anime ajánlókat fogok feltölteni. Ezek témája nem megadott, akár te is ajánlhatsz mangát! Emellett ha olvastad azt a művet, aminek feltöltöttem az ajánlóját, ne feledd másokkal is megosz...