Hetalia Axis Powers 1. kötet review és REBOOT

174 5 0
                                    

Kisebb kihagyás után ismét itt vagyok, és 'boldogítom' az embereket a hülyeségeimmel. Az elmúlt időszakban nem igen volt időm és/vagy energiám és/vagy kedvem olvasni, de leírni róla a véleményemet végképp nem. Azonban most (elméletben) Újult erővel startolunk :9

Mangaka: Himaruya Hidekaz
Hossz: 6 kötet
Állapot: Fut
Magyar fordítás: Három kötet, megjelent magyarul, ezek megvásárolhatóak a Fumax kiadó weboldalán.
Hetalia (anime) ajánló olvasható itt:
https://www.wattpad.com/376328949-mangaj%C3%A1nl%C3%B3k-hetalia-world-series

Személyes véleményem ~
Történet
A manga rengeteg aprócska külön álló történetből áll, amely mind az országok kultúrájához, történelméhez köthetőek, valamilyen szinten persze.
Ezek általában kétszer négy kockásak, értem itt azt, hogy egy-egy aprócska történet négy képkockából áll. Lásd:

RajzolásA manga rajzolása inkább vázlatnak tűnik, mint sem igazi mangának, ha egy másik, kidolgozottabb mangához hasonlítanánk

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Rajzolás
A manga rajzolása inkább vázlatnak tűnik, mint sem igazi mangának, ha egy másik, kidolgozottabb mangához hasonlítanánk. DE szerintem ez illik magához a történethez is, mert rövidek, egyszerűek, ám mindezek ellenére csattanókkal zárul a nagy részük.

Karakterek:
Minden karakternek megvan a maga kis jellegzetessége, amivel az egész nemzetet jellemezhetnénk. Értem itt azt, hogy Franciaország igencsak nagyképű és folyamatosan kérkedik a legújabb divatosabbnál divatosabb ruhákkal. Illetve Olaszország, aki szinte mindig boldog, imádja a pastat és a pizzát, illetve Németországot (lásd: Tengely hatalmak, II. világháború)

Összefoglalás:
Nekem személy szerint tetszett, aranyosak és élvezhetőek a történetek, ahogy a karakterek is mind szerethetőek, s sablonosnak sem mondhatóak. Mindegyik egyedi, vagy meg van a maga egyedisége. Egyedül a rajzolással van annyi bajom, hogy lehetett volna rajta mit dolgozni, de mint említettem a történethez tökéletesen megfelel az egyszerűsége, így annyira nem is zavart. 

MangAjánlókWhere stories live. Discover now