Alkotó*: Jay Mayer
Állapot: fut
Hossz: 22 oldal
Magyar fordítás: Nem tudok rólaAxel, egy átlagos középiskolás diák, akinek leghőbb vágya, hogy átmenjen a matek vizsgáján, higy a hobbijának, a kosárlabdának szentelhesse a szabadidejét korrepetálás helyett. Azonban egy felelőtlen cselekedet miatt, megidéz valakit, akinek a segítsége nincs ingyen...
Személyes vélemény
♠ Történet
Először is a történetnek semmi köze nem volt se Luciferhez, se az angyalokhoz, sajnálatomra.
De már a történet elején beledobnak minket a mélyvízbe. Semmi karakter bemutatás, vagy valami nem, (minek az? Amúgy is sablonos, ha minden azzal kezdődik~) egyből Axel nyögdécselő pofiját kapjuk magunk elé, aki mint kiderül egyáltalán nem írtózik attól, hogy az "örömnedvével" rajzoljon a wc fülke falára, de ezt harmar megbánja.
Nem fogok spoilerkedni~
Szóval a sztoriban nem igen vannak összeférhetetlenségek, és teljesen reálisan van leírva az egész, vagyis ha lenne ilyen, akkor teljesen reális lenne, hogy ilyen történik.
Nem, a végét nem nevezném reálisnak, de nem mondom meg, hogy mi lesz benne ~
♠Karakterek
Össz-vissz két karakterről tudunk meg információ foszlányokat, azt is csak azért, mert főszereplők.
No, sebaj.
Axel: róla fentebb már írtam, így nem írnám le még egyszer feleslegesen, ha már elolvastad.
Démonkánk, akinek még nem tudjuk a nevét: Az összes karakter közül (mert nem csak ketten vannak) neki van a legszebb és legkidolgozottabb rajzolása. Személyiségileg semmit sem tudni róla MÉG. Remélhetőleg majd változni fog.
♠Rajzolás
Nem mondanám, hogy teljesen megvagyok vele elégedve, de ahogy olvastam javul, egyre szebb és szebb lesz.
Ami a cenzúrát illeti, az elején aranyos meg szép volt, de amikor eljutottak arra a bizonyos pontra, már zavaró volt.
♠Összegzés
Nekem annak tetszett, az általam felsorolt "nem-vagyok-teljesen-megelégedve-ezekkel" pontok ellenére, és várom a folytatását~ És mivel meg is kaptam az engedélyt Jaytől (thank you soo much) így meg lehet, hogy a későbbiekben még találkozhattok egy kisebb összefoglalóval~*Pontosan nem tudom, hogy hogyan nevezzük azokat, akik az ilyeneket rajzolják, szóval csak lefordítottam a 'creator' szót.
YOU ARE READING
MangAjánlók
Teen FictionAhogy a címből is megtudhattad itt főként manga, elvétve pedig anime ajánlókat fogok feltölteni. Ezek témája nem megadott, akár te is ajánlhatsz mangát! Emellett ha olvastad azt a művet, aminek feltöltöttem az ajánlóját, ne feledd másokkal is megosz...