Manhwaka: Hyewon
Állapot: fut
Hossz: jelenleg 40 fejezet
Angolul elérhető: 28 fejezet
Ebből ingyenes: 3 fejezet
Kiadta: Born in 85 manga
Angol licensz: Tapastic
Ahol tartok: 3. fejezet (vajon miért?*)Ji won egy harmicas éveinek elejên járó hölgy, aki képregényrajzolóként keresi a kenyerét.
Egy nap új állást kap, és várakozik az új főnökére, hogy megbeszéljék a fontosabb részleteket, de ekkor nem várt ember lép be az ajtón az újdonsült főnöke képében...Személyes vélemény ~
♦ Történet
Annak ellenére, hogy csak három fejezetet sikerült elolvasnom, teljesen megfogott. Kíváncsi vagyok a folytatására, úgyhogy szerintem lassan megyek és illegálisan elolvasom valahol ingyen. (Ne jeletsetek fel pls)
De fordítsuk komolyra a szót. Mi tetszett benne?
Hogy nem a tinilányoké a főszerep, akik kutatnak a nagy ő után, akik egyszer csak tálcán kínálja fel magát a szürke kisegérnek, persze a fiú a suli legmenőbb sráca. Itt a főszerepet egy felnőtt nő kapta, aki egyedül van és egyáltalán nem hajkurássza a szerelmet. És a csavar...
SPOILER eleinte a régi barátjáról beszél így azt gondoltam, hogy majd egyszer csak belép az egyik, de nem... SPOILER VÉGE
Amikor más lép be. Kellemes meglepetés volt.
♦ Karakterek
- Ji Won: ő a főszereplőnk. Képregényrajzolással foglalkozik. Szerintem erős személyiséggel bír, de könnyen befolyásolhatják aranyos dolgok.
- Seung Yu Lee: a titokzatos karakterünk, akiről sajnos nem tudunk meg sokat, de azt megtudhatjuk (hála neki), hogy volt egy kisebb félreértés közöttük.
- Ah Yeong: Tipikus anya karakter, olyan, mintha részben Ji Won anyukája is lenne. Ji Won általános iskolai barátnője.
- Eun Oh: A minden sztoriba kell egy bénácska karakter, vagyis nekem annak tűnik. Van egy kávézója is. Ji Won középiskolai barátnője.
- Ran Ju: Az úrihölgy karakter, akk valamiért naaagyon nem szimpatikus, valahogy már most van egy olyan előérzetem, hogy fig még némi bonyodalmat okozni a jövőben.
♦Rajzolás
Egyszerű, nem nagyon dolgozza a ki a legkisebb részleteket is, de gond nincs vele. Meg lehet szokni, szemöldök úrral együtt, akinek néha akkora a szemöldöke, mint maga a szeme.
♦ Összegzés
Nekem személy szerint tetszett, és nagyon kíváncsi vagyok a folytatására, három fejezet kevés volt, főleg, hogy a legjobbkor hagyták abba.
Review várható~*A kérdésre helyesen válaszolók között kisorsolok egy zsáknyi virtuális levegőt! Ne habozz, legyen tied!
YOU ARE READING
MangAjánlók
Teen FictionAhogy a címből is megtudhattad itt főként manga, elvétve pedig anime ajánlókat fogok feltölteni. Ezek témája nem megadott, akár te is ajánlhatsz mangát! Emellett ha olvastad azt a művet, aminek feltöltöttem az ajánlóját, ne feledd másokkal is megosz...