Yuri On Ice DJ: Eros and Katsudon

399 10 0
                                    

Mangaka: Kanpachi
Állapot: Befejezett
Hossz: 1 fejezet
Magyar fordítás: van, az Usagi Team által

Yuri magára szedett pár kilót, így egy igen szigorú diétát kell betartania, és keményen edzeni. Azonban gyorsan, anélkül, hogy ráeszmélne, hogy pontosan mit is csinál képes rengeteget kalóriát bevinni a szervezetébe.
Mivel tudja, hogy ez így nem mehet tovább, kitalál egy alternatív megoldást, ami eltereli a figyelmét.
Egyszer azonban, miközben a "megoldással" foglalatoskodik Viktor rajta kapja...
Vajon mi fog történni ez után?

Személyes vélemény:
• Sztori
A sztori egy nagy nulla, ha nem az alatt található valahol. Semmi, néhány flashbacket* tartalmaz és ennyi. A fenn maradó részben pedig a nemi vágyak kielégítéséről van szó.
• Karakterek
A karakterek egész karakterhűek maradtak, bár Yuuriból nem néztem volna ki ezt az "alternatív megoldást".
• Rajzolás
Nos, a rajzolás többé-kevésbé visszaadta az anime rajzolását, de nagyon nem tetszettek a fordított szemöldökök.
Illetve az, hogy Yuurinak az első pár oldalon még láthatjuk, hogy tényleg van valami a lábai között, majd az utolsó oldalakra eltűnik, vagy használta Harry Potter láthatatlanná tevő köppenyét. Ki tudja.
De a kedvenc oldalam a 12. lett, ami az utolsó kép miatt kapta ezt a megtisztelő címet. Ha elolvasod, meg tudod, miért, de ha nem szeretnéd, akkor...

SPOILER ALERT
Mert Viktor olyan rajta, mint egy zsiráf... Komolyan mondom. Muszáj megnézned legalább ezt az egy oldalt.
SPOLER END

• Összegzés
Egynek elment, nekem annyira nem tetszett (talán lehet is látni), de aki szereti/tetszett neki a Yuri on Ice!!! annak lehet, hogy ez is tetszeni fog.

*Visszaemlékezés

MangAjánlókTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang