Část 3. Městečko Red hill.

17 3 0
                                    

Cary

Když jsme se ráno vzbudily, poskládali jsme stany a vyrazili pryč. John se ohlásil táboru aby dal vědět, že jsme v pořádku. Našli jsme lesní cestičku, tak jsme asi hodinu po ní šli. Všechno mi to připadalo moc jednoduché, ale nechtěla jsem to zakřiknout.

,,Všechno dobré" zeptala se Kristy, která šla klidným krokem vedle mě.

,,Jistě, pročpak" pousmála jsem se. Ani jsem se nemusela ptát, vždyť jsem dnes velmi potichu, tak se ani nedivím.

,,Že si nějaká zamlklá" Usmála se starostlivě a přehodila si luk na záda.

,,Jsem v pohodě, ale dnes jsem chvíli myšlenkami v táboře a pak zase přemýšlím moc dopředu" zavrtěla jsem hlavou.

,,Pokud by ses ale chtěla s něčím svěřit, není problém. Jsem tu a budu tu" mrkla.

,,Já vím, si hodná" Kristy mi docela připomínala Chloe. Je pravda, že jsem už několikrát říkala, že jsou ty dvě podobné.

Když jsme scházeli z cestičky dolů, tak jsme uslyšeli menší dunění. Jako by utíkalo stádo krav.

,,Rychle za stromy a zakleknout" přikázal John.

Všichni jsme tak udělali a napjatě sledovali další část lesa pod námi. Zleva vyběhlo asi dvacet velkých krys. Mohly být snad veliké, skoro jako člověk. Jejich dupání bylo hlasitější. Drželi se v tlupě a utíkali směrem na východ. Podívala jsem se na Johna. Ten jen nadzvedl ramena a zmateně zavrtěl hlavou. Pokud se z radiace zrodilo něco takového, nedokážu si představit, jak musí vypadat to, co jsme slyšeli. Když krysy přeběhly pryč, šli jsme dál.

,,Co to kruci bylo, to už nás začnou pronásledovat i přerostlé krysy" zašklebil se Rick.

,,Kdoví, na co ještě narazíme" poplácal ho po rameni Kane.

,,Raději se tady nebudeme zdržovat, byla bych nerada, kdyby se vrátily" řekla Tess a vytáhla si svou čepel.

,,Tess má pravdu, musíme rychle pryč. Před chvilkou jsem se díval na mapu a asi dva kilometry odsud je městečko Red hill" pokýval hlavou John a rozhlédl se, jestli jdeme správným směrem.

,,Musíme dávat pozor, ve městech, dokonce i v malých, není bezpečno" řekla vážně Kristy.

,,Pozor musíme dávat všude, ale nebojte, Red hill docela dobře znám, jezdíval jsem tam jako kluk za dědou. Snad se to tolik nezměnilo" uchechtl se.

Cestou k Red hill, jsme se dívali, jestli neuslyšíme stádo krys. Nahánělo mi to hrůzu, protože kdykoliv chtěli, mohly na nás zaútočit.

,,Cary" řekl Rick. Trochu jsem sebou cukla. ,,Klid, nic se neděje. Dnes si nějaká nesvá, stalo se něco" chytl mě za ruku.

,,Promiň, ze všeho jsem dnes vystrašená, nevím proč" pousmála jsem se. Rick se v klidu usmál.

,,To nic, já jsem taky někdy nesvůj, každý máme něco" kývl.

,,Pokud bude v Red hill bezpečno, což doufám, že bude, tak se tam můžeme v nějakém dome u tábořit" řekl ve předu John.

,,Jistě, vůbec bych si nestěžovala" uchechtla se Kristy.

Překročili jsme potok a vyšli jsme na hlavní cestu na které byla rezavá značka Red hill. Drželi jsme se spíše v příkopech.

,,Ještě kousek a jsme tam. A kdyby nebylo v Red hillu bezpečno, tak asi další čtyři až šest kilometrů, je taky menší městečko Mystic Woods. Nad ním je v lese Chata, dost velká, abychom jsme se tam vešli" ujistil nás John.

Nový svět - pokračování Invaze.Kde žijí příběhy. Začni objevovat