Část 5. Cestovatelé.

28 3 2
                                    

Mike

Sedím na hradbě a koukám se na slunce. Před několika hodinami jsem doletěl s Ashley, která dostala menší dům na konci tábora. Ona se mezi ty špatné lidi nehodila. Ale chápu ji, neměla na vybranou. Podíval jsem se směrem do lesa a viděl Catherine, jak jde pomalou chůzí směrem k bráně a na zádech má Henryovku, kterou dala Chloe Cary. Zajímalo mě, odkud šla, protože to není bezpečné, aby chodila sama po lese. Vím, že není malá, ale je to riskantní. Prošla branou a zamávala na mě. Pozdrav jsem ji oplatil kloboukem. Mířila domů. 

,,O čem pak přemýšlíš synovče" posadil se vedle mě strejda Nick.

,,Tak různě, co ty tu strejdo" usmál jsem se.

,,Mám chvíli volno, tak jsem si řekl, že za tebou zajdu. Původně jsem myslel, že si už s Chloe šel na obhlídku, ale pak jsem si tě všiml, jak tady sedíš".

,,Nene, na průzkum půjdeme až za chvíli, Chloe je asi ještě doma, tak zatím na ni čekám".

,,Nenašli jste něco konkrétního v lese, nebo v okolí" zeptal se strejda.

,,Ne, co přesně máš na mysli" podíval jsem na něj.

,,Netuším, ale zkoumali jsme zvířata, která jsme ulovili a jsou jiná, i chování mají jiné. Jako by v okolí bylo něco, co tu být nemá. Vím, že je to široký pojem, ale je to divné" pousmál se.

,,Taky mi přijde, že se něco děje, ale zatím je všechno stejné. A kdyby náhodou, tak ti dám vědět" kývl jsem.

,,Tak jo kamaráde, musím se vrátit, uvidíme se doma" plácl mě po zádech a odešel.

,,Měj se" zavolal jsem.

Když strejda odešel, tak jsem uviděl Chloe, jak si to míří ke mě z řad domů. Vstal jsem a seběhl dolů. Pozdravili jsme se a Chloe se ušklíbla.

,,Viděl si Catherine, jak si to mířila z lesa" ?

,,Jasně a docela mě to děsí, zajímalo by mě, kam chodíš".

,,Když si byl včera pryč, tak šla snad dvakrát. Tak jsem byla za panem Reedem, jestli o tom ví. Není s toho nadšený, ale ví o tom. A viděla jsem co Catherine dovede. Pan Reed ji učí se bránit a taky střelbu. Řeknu ti, že už to není ta obyčejná holka, jakou jsme znali. Když jsem se ji zeptala, co tam chodí dělat, tak říkala, jenom se projít, tak nevím" pokrčila rameny.

,,Zajímavé, Catherine mě velice překvapila" pousmál jsem se. Měli bychom vyrazit" pobídl jsem Chloe. Za chvíli jsme byli za branami a mířili do lesů.

,,Tak co říkáš na svou novou čepel" zeptal jsem se, když jsme byli v půlce lesa.

,,Musím říct, že je dokonalá. Kovář v táboře odvádí dobrou práci"

,,To jsem rád a ještě otázečka, co říkáš na slečnu Ashley, už se docela zabydlela" usmál jsem se.

,,Jo, je fajn. Však mě znáš, nevěřím, jenom tak někomu, ale přijde mi v pořádku. A tady nemá co udělat, takže si myslím, že bude v pohodě" kývla

,,Jo, taky si myslím. Představ si, že dnes jsem čistil Henryovku, když jsem byl na hradbách. Povím ti, že to potřebovala" Chloe se uchechtla.

,,Od táty jsem slyšela, že se tví předci zůčastnili v několika válkách" podívala se na mě zvědavě. Upravil jsem si klobouk a spustil

,,Jo, je to tak, ale neboj, tahle Henryovka není po mém dědovi, ta po dědovi visí v obýváku nad krbem. Protože s tak staré pušky by se asi střílet už nedalo. Jinak můj praděda bojoval ve druhé světové válce a ještě další bojoval v Občanské válce, prý se znal s panem Lincolnem, což mu závidím. No a po Občanské válce byl něco jako šerif, ještě s jedním kamarádem chytali zločince, takže Country boy se z něj stal. Prý se mu říkalo Good night, tak jako v Sedm statečných." zasmál jsem se. ,,To po něm jsem takoví blázen do košil a klobouků" mrkl jsem.

Nový svět - pokračování Invaze.Kde žijí příběhy. Začni objevovat