Kristy
Když přátele odvedli, musela jsem si všechno, co se právě stalo dát dohromady a uklidnit se. Opatrně jsem slezla dolů a šla přikrčená k místu, kde je chytli. Na zemi ležela vysílačka. John ji musel nenápadně upustit. Rychle jsem ji sebrala a sedla si na chodník. Roztřeseným hlasem jsem se ozvala táboru.
Mike
S Chloe jsme se konečně dostali na ústřednu. Povídali jsme si ze seržantem, když v tom jsme u slyšeli hlas Kristy.
,,Tábore, tady Kristy...slyšíte mě, přepínám".
,,Kristy, tady tábor, slyšíme tě, co se děje, proč si oddělená od ostatních" zeptal se radista.
,,Unesli je...všechny zajali a někam je odvedli" zněla vystrašeně.
S Chloe jsme se na sebe podívali a pak jsem vytrhl z radistovi ruky vysílačku a začal mluvit.
,,Kristy, tady Mike, popiš nám popořadě, co se stalo".
,,Miku, tak ráda tě slyším. Zničehonic se ukázalo několik chlapů a zajali všechny. Měla jsem štěstí, že jsem byla vylezená na stromě"
Podíval jsem se na ostatní. ,,Kde jsou" zeptal jsem se radisty. Podíval se na monitor.
,,Jsou teď Red hill. A vidím, že ostatní jsou drženi hned za městem v nějaké vile". Přikývl jsem.
,,Kristy, ostatní jsou drženi hned za městem v nějaké vile. Nic nedělej, jsem na cestě za tebou" řekl jsem klidně.
,,Dobře...počkám na tebe" vysílačka se vypnula.
Ostatním se to moc nelíbilo.
,,Co, přece ji musíme pomoct" pokrčil jsem rameny.
Chvíli bylo ticho. Chloe se dívala na seržanta, který přemýšlel.
,,Dobře, obstaráme ti vrtulník. Potom to generálovi a ostatním vysvětlím. Rychle, pojďme" mávl rukou a poklusem jsme utíkali na přistávací plochu.
Seržant přivolal vrtulník. Držel jsem si klobouk a podíval se na ostatní.
,,Nemám letět s tebou" zeptala se Chloe a zoufale si mne prohlížela.
,,Ne, to je dobrý, zůstaň tady a já se do večera vrátím" objal jsme ji a seržantovi podal ruku.
Naskočil jsem do vrtulníku a mávl na přátele.
Kristy
Když jsem domluvila s Mikem, znala jsem polohu, kde je drží. Pět minut jsem vydržela čekat na Mika. Ale ostatní můžou teď být ve větším nebezpečí. Musela jsem něco udělat.
,,Promiň Miku, musíš mě dohnat"
Pevně jsme stiskla luk a šla najít vilu, o které mi říkali.
Mezitím
Cary
Pomalu jsem otevírala oči a zase zavírala. Až když mi došlo, co se stalo, jsem sebou rychle cukla otevřela oči. Seděla jsem na zemi a ruce jsem měla za zády svázané ku kůlu. Byli jsme zavření někde ve velkém sklepě. Před námi byly mříže a za námi bylo skoro u stropu malé mřížované okno.
,,Jak se cítíš" ozval se Rick vedle mě" všichni jsme byli na tom stejně.
,,Ne moc úžasně, jak dlouho jsme tady" zněla jsem trochu omámeně.
,,Probudil jsem se první, tak podle toho, asi necelou hodinu" řekl John.
,,Teď musíme věřit, že nás Kristy najde" řekla Tess a snažila se vyprostit z provazů.
ČTEŠ
Nový svět - pokračování Invaze.
AdventureCary a dalších pět přátel se vydalo na nebezpečnou a dlouhou výpravu, poté co úspěšně porazili prvního jezdce. Tentokrát mají za úkol najít hlavní základnu tří jezdců. Ale svět se velmi změnil. Bude proti nim stát další nepřítel. Příroda si sebrala...