Bitka

1.2K 33 0
                                    

Vzal ma do domu alebo skôr paláca ,,Kde mám izbu ?" ,,Budeš somnou spávať" tak toto ma zarazilo ,,A to prečo ?" ,,Drž hubu nič sa ma nepítaj" nareval na mňa ,,Tak takto to nepôjde" precedila som pomedzi zuby ,,Ty si len malá suka ktorú ocko rozmaznával" a strelil mi facku.Tak toto nemal vždy som úder oplatila takže som mu strelila a to bola chyba stiahol ma do izby kde má zmlátil. ,,Tak a nabudúce si rozmysli čo spravíš" a odyšiel išla som do kúpeľne takže monokel a mega modrina na bruchu. Niekto zaklopal ,,Ďalej" prišla Adel ,,Čo sa ti stalo ?" ,,Nič" ona ku mne prišla ,,Mrzí ma to veľmi on je proste taký" ja som si ju vzala na ruky ,,Ale tebe" ,,Mne neublíži ale tebe áno" ja som sa usmiala ,,Som v poriadku" prikývla ,,Predstavím ti ostatných" položila som ju dole ťahala ma dole ,,Chalani chcem vám niekoho predstaviť"
Prišli dole chlapci o rok max dva starší ,,Denis" objal ma ,,A ja som Sebo" tiež ma objal ,,Ja som Alexandra" obaja si asi len teraz všimli ten monokel ,,Malá by si o Kevinovi niečo vedieť" povedal Denis ,,Jemu sa netreba stavať do cesty" povedal Sebo ,,Je nejaká šanca že by som odišla ?" Pozrela som sa na nich ,,Bola by to samovražda" ,,Okej poznáte sa" išla som do izby v ktorej som strávila zvišok dňa.

On!Where stories live. Discover now