Sen

717 20 0
                                    

Zobudím sa v noci na plač. ,,Idem kludne spinkaj" povedal mi Kevin. A išiel k malím no ja som išla za ním ,,Sú dvaja nebude to také lahké" vzala som si na ruky malú a dala jej mliečko potom sme ich uložili a presunuli sme sa do postele kde sme v momente zaspali.
Zobudila som sa na výstrel hneď som sa posadila a vzala do ruky moju zbraň a strelila chlapa ktorí mieril na mňa potom som si všimla ,,Kevin" mal na bruchu veľa krvi ,,Láska lúbim ťa veľmi" povedal a mne sa do očí nahrnuklo vela sĺz ,,Vydrž volám šanitku" povedala som a hovorila do mobilu povedali že za 5 minút prídu ja som mobil hodila o zem ,,Neopúšťaj nás prosím Kevin pozeraj sa na mňa" usmial sa a zomrel ,,Nie Kevin prosím prosím" rozplakalo som sa a ležala a plakala dobehla ku mne Adel ,,Braček" rozplakala sa ešte viac.

,,Zobuť sa"  počula som ako niekto opakuje a miká somnou. Otvorila som oči a vedľa mňa sedel Kevin ,,Spi" povedala som a vstala von z postele.A išla do kuchyne sadla som si a napila sa vody ,,Miláčik si v pohode ?" prišiel Kevin ,,Hej len som mala zlí sen" dal mi pusu do vlasov ,,Chceš sa o tom porozprávať ?" spítal sa ma ,,Vieš ako veľmi ťa lúbim" povedala som ,,Aj ja teba a teraz mi povec pravdu" povedala som mu to ,,No tak moja mňa sa tak rýchlo nezbavíš" objal ma a išli sme spolu hore.

On!Where stories live. Discover now