Šanca

1.5K 35 2
                                    

Išla som dole po schodoch otec si ma dal zavolať ,, Otec deje sa niečo ?" Ukázal aby som si sadla ,,Dnes sa zoznámiš s Kevinom a za 5 dní sa budeš vidávať. Skôr než tu začneš kričať už je to dohodnuté."
Tak toto je v piči ,,Tyma chceš vydať ?" ,,Budeš v bezpečí" otočila som sa a bežala do izby 'Možno to bude lepsie' povedala som si v duchu išla som si vybrať šaty.
Niekto zaklopal ,,Ďalej" vošla dnu Elena naša slúžka ktorá má plat ako učiteľ ,,Váš otec vám odkazuje že za 2 hodiny idete na večeru nech ste pripravená" ,,Dobre zavolaj Sofiu nech príde aj s kufríkom" ,,Ako si prajete" a odyšla dala som si sprchu ,,Už som tu slečna Summer" počula som Sofiu vyšla som v župane.
Nakulmovala mi vlasy a spravila mi nádherný make-up ,,Ďakujem" a dala som jej do ruky 300$ ,,Aj ja dovidenia" obliekla som si šaty no svoju zbraň som si dala z vnútornej strany stehna obula topánky a išla dole ,, Môžme ?" Spýtal sa ma otec ,,Pravdaže" zišla som dole a išli sme do limuzíny ,,Neboj sa je to fajn chalan" ,,Ja viem že by si mi nedal nejaké monštrum" vystúpili sme a spolu vošli do reštaurácie išli sme za čašníkom ktorý nám ukázal stôl sadli sme si ,, Ospravedlňujeme sa ale nevedela som si vybrať šaty" povedalo asi tak 5 ročné dievčatko ,,To nevadí aj my sme len teraz prišli" povedala som ,,Tákže Kevin toto je moja dcéra Alexandra" prišiel ku mne a podali sme si ruku
Potom sme si objednali jedlo ,,Ja sa volám Adela" povedala mála sedela pri mne ,, Teší ma" usmiala sa a podala mi ruku ,,Som rada že môj brat bude mať takú peknú manželku" tak toto ma zaskočilo ,,Tak ešte som ti zabudol povedať že sa zajtra k Kevinovi nasťahuješ" povedal otec ,,Ale mám podmienku" otec sa prísne pozrel ,,Budem mať svoju zbraň" len čo som dopovedala doniesli nám jedlo zjedli sme to ,, Ospravedlňte ma idem trošku na vzduch" povedal Kevin a odyšiel na terasu ,,Idem za ním" povedala som a išla chcem o ňom niečo vedieť ,,O čo ti ide prečo si sa s otcom dohodol že si ma vezmeš ?" Pozrela som sa na neho ,,Kvôli krvi a sme zraniteľný ale tomu sa ty nerozumieš" povedal a pozeral ,,Chcem si určiť pravidlá tolerancie" povedal som a on na mňa pozrel ako na cvoka ,, Žiadne pravidlá veď budeme manželia" povedal a zapálil si cigaretu ,,Nebudeš sa ku mne správať ako k handra" precedila som pomedzi zuby ,,To máš odkiaľ ?" zasmial sa ,,Všetci ste taký istý" povedala som a išla dnu išiel tesne za mnou ,,Ocko mali by sme ísť musím sa zbaliť" ,,Tak to máš pravdu" s malou som sa objala a s Kevin tiež ,,Zajtra prídem po teba o 13:00" ,,Dobre" odyšli sme ,,Tak ako si rozumiete ?" Spýtal sa ma otec ,,Fajn ale nečakaj že ti o 5 rokov zavolám že sa ti narodil vnuk" zasmial sa keď som prišla domov dala som sa do pižama a zbalila si 3 kufre potom som sa išla odlíčiť a spať lebo bolo pol jednej.

On!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora