Vstala som a išla sa osprchovať neriešila som že Kevin nebol v posteli určite ešte niečo vybavoval.Niekto zaklopal ,,Ďalej" dnu vošla Sofia ,,Volal mi tvoj drahý no poďme tu máš zmrzlinu prepáč že tykám ale ponáhlam sa lebo tvoja svadba začína o 3 hodiny a musím ešte robiť vlasky Adel" ,,Dobre poď na to" dala si kulmu do zástrčky a zatial mi spravila make-up ale iba základný.Nakulmovala mi vlasy ,,Niesi nervózna ?" spýtala sa ma pri kulmovaní ,,Všetko sa to zbehlo tak rýchlo že si ešte ani poriadne neuvedomujem že sa buďem vydávať" Sofia sa zasmiala ,,Ja mám o rok menej ale o svadbe nechcem ani počuť" usmiala som sa ,,Viem že si veľa ludí myslí že keď sa vidáva dievča v 18-tke že je hneď tehotná ja proste Kevina mám rada" povedala som a ona prišla predomňa ,,Ty ai ho bereš lebo ho máš rada ?" ,,Je to zložité ale viem že ho ľúbim" povedala som tak odhodlane že som tomu aj uverila. Začala mi robiť make-up a po hodine a pól ,,Si hotová idem spraviť Adel a navlečieme ťa spolu do šiat" povedala a už jej nebolo.Zamkla som sa a vyzlikla dala som na seba čipkovanú spodnú bielizeň a prehodila na seba župan a išla dole ,,Kde je Kevin ?" spýtala som sa Denisa ktorého som stretla v kuchyni ,,Išiel skontrolovať či je všetko v poriadku" zasmiala som sa a dala si jogurt ,,Haló Alexandra kde si ?" počula som Sofiu ako kričí ,,Idem" nechala som kelímok na pulte a bežala hore vyzliekla som si župan ,,Nemám modriny ?" spýtala som sa jej ,,Trochu tuto ale to ti zakrijem" dala mi na to niečo potom som zbehla na toaletu a horsa obliecť šaty po 30 minutovom obliekaní som konečne bola v nich boli mi akurát ani úske ani krátke presne ako na mňa ušité obula som si lodičky a pomali zišla dole kde ma čakal otec ,,Ocko" pribehla som k nemu ,,Srdiečko si nádherná ako princezná" usmiala som sa a išli sme aj s Adel do auta ktoré šoféroval Denis ,,Ocko stíhame ?" spýtala som sa lebo som mala obavi ,,Máme čas neboj sa" a usmial sa postáli sme pred kostolo vyšli sme von neaké dievča dobehlo a dalo malej košík lupeňou počuli sme hrať hudbu a vošli dnu bolo tam asi tak 100 ludí a z ničh som poznala tak maximálne 20 bol to krásny pocit otec povedal niečo Kevinovi a držali sme sa za ruky a začali sme opakovať ....Berete si Alexandru Summer Reed za svoju manželku ?" pozrel sa na Kevina ,,Áno berem" a teraz sa otočil na mňa ,,Berete si Kevina Nata Salvatore za svojho manžela ?" pozrela som sa mu do očí ,,Áno berem" povedala som a usmiala sa ,,Prehlasujem vás za manžela a manželku môžte poboskať nevestu" nahol sa ku mne a začali sme sa bozkávať bolo to úžasné odlepili sme sa od seba všetci tlieskali potkm sme išli do holu kde sme jedli a s otcom som tancovala prví tanec.Potom prišiel Kevin ,,Asi je ten správny čas ti povedať ako veľmi ťa ľúbim" ja som sa nezmohla na nič ine tak som ho pobozkala ,,Aj ja teba Salvatore" tancovali sme aj s Adel a potom sme išli neviem kam len ja a Kevin ,,Kam ideme ?" spýtala som sa ,,Predsa na svadobnú cestu malá zatial bude u tvojho otca s ktorím sú BFF" zasmiali sme sa ,,Ale veď ja nemám veci ani pas a dokonca ani oblečienie" zasmial sa ,,Všetko máš Sofia ťa zbalila" išli sme dlho potom sme išli na malú loď ,,Kam ideme ?" spýtala som sa ,,Už len kúsok" zastavili sme na ostrove vystúpila a išli sme spolu pri dom ja som mala v ruke topánky lebo všaede bol piesok a Kevin kufre chcela som otvoriť no zastavil ma vzal na ruky a preniesol ,,Je to náš zvik" potom vzal aj kufre ,,Počkaj ma v posteli" odlíčila som sa a nechala si len sexy spodné prádlo a dodávala si odvahu a išla za ním lenže ja múdra neviem kde je spálňa ,,Kde si ?" počula som ako niekto išiel zo schodou ,,Tu" otočila som sa a prišiel ku mne začali sme sa bozkáva bol to príjemný pocit vzal ma za ruku do spálne a vyspali sme sa spolu. ,,Vieš" začal ,,Nič nehovor prosím chcem si užiť tento pocit" povedala som potichu a dol mi pusu na nos a zase sma sa začali bozkávať.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
On!
Короткий рассказ,,Dobre ja už idem spať" povedala som chalanom ktorí pustili Kruh išla som do izby kde som sa prezliekla do kraťasoveho pižama a lahla si do postele ,,Zajtra je dlhý deň chalni ma vyhnali" zasmial sa a začal sa prezliekať do teplákou a nemal tričko...