Peter ve Mary evden çıkmak üzereyken diğer odadan gelen ses ile irkilirler, sesin geldiği tarafa bakmak için yönelir Peter, dönüp Mary' e fısıldayarak (burada bekle) der.
Peter ailesini bu yaratıklar yüzünden kaybettiği için onlara nefret besliyordu ve sonuna kadar savaşma kararı almıştı, tüm cesaretini toplayıp sesin geldiği yere iyice yaklaştı, içeri doğru kısa bir bakış attı içeri de ne olduğunu görmek için yaratığı gördü, o an ailesinin parçalanma anı geldi gözlerinin önüne, aniden yaratığın üstüne atladı ve elindeki bıçağı defalarca kez saplamaya başladı ama bir sorun vardı yaratık hâlâ ölmemişti.
Anlam veremedi bu yaşadığı olaya kaçmaya başladı ve Mary' nin kolundan tutarak koşmaya başladı yaratık peşlerine takılmıştı, arabaya doğru koşmaya başladılar.
Arabaya binip hızlıca ordan uzaklaştılar.
Mary: Peter nereye gideceğiz, ne yapacağız!
Peter: Öncelikle bizim eve gideceğiz ve ordan almam gereken birşey var, birazda erzak falan alırız.
Peter: Evde kalamayız, bunlar her yerdeler!
Peter derin bir nefes çeker ve olayları düşünmeye başlar, yaşadığı olaylar bir bir gözünün önüne gelir defalarca bıçak darbelerine rağmen ölmemiş olması ve anlam getiremez bunlara dalıp giderken karşı taraftan gelen arabayla burun buruna gelir ani bir manevrayla kendi yoluna geçer ve durur.
Mary endişeli bir şekilde sorar;
Mary: Peter iyi misin?
Peter : Nasıl oldu bilmiyorum ama defalarca kez karnına bıçak sapladım ama ölmedi bir anlam veremiyorum!
Mary ağlamaklı bir ses tonuyla konuşur.
Mary: Büyükannemin kafasına bıçağı sapladığında bir daha ayağa kalkmadı, der.
O an anlar Peter yaratıklarla nasıl mücadele edeceğini, eve gelirler Peter hemen odasına gider ve Mary' e seslenir.
Peter: Mary hemen yanımıza bize bir müddet yetecek kadar erzak al çıkalım hemen buradan!
Mary : Tamam! der ;
Mary dolapta ne var ne yok alırken Peter da odasında bulunan silahını alır ve birazda kıyafet alıp evden çıkarlar, arabaya doğru gittiklerinde arabanın orada olmadığını görürler, Peter çılgına döner.
Mary: Ne yapacağız şimdi!
Peter: Yürüyerek devam edeceğiz bir araba bulana kadar!
**** Bu kitap bittiğinde amatör şekilde filmini çekmeyi düşünüyorum arkadaşlar o yüzden fazla uçup kaçmak istemiyorum düşük bütçeli bir film olacağı için yorumlarınız benim için önemli eksik veya sıkıcı bulduğunuz yerleri yorumlarda belirtirseniz sevinirim ve tabi fikirleriniz varsa çekinmeden paylaşın lütfen...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
P.I.S Virüsü
Science FictionTÜRKİYE'DE BİR ILK OLUCAK KİTAP BİTTİĞİNDE AMATÖR FILMINI ÇEKMEYI PLANLIYORUM...! Peter ve Mary karşılaştıkları yaratıklarla savaşarak yaşam mücadelesi vermesi gerektiklerini ve dünyanın sonunun geldiğini düşünecekler. Bunun bir hastalık olduğunu v...