P.I.S Virüsü

10 1 0
                                    

Peter ailesi ile market alışverişi yapar iken birden karşısında çocukluk aşkı Mary ile karşılaşır ve donup kalır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Peter ailesi ile market alışverişi yapar iken birden karşısında çocukluk aşkı Mary ile karşılaşır ve donup kalır.

Mary ' i izlemeye başlar Mary ' nin kumral dalgalı saçları, kahverengi gözlerinin içinde kaybolur ve birden eski anıları gözünde canlanır onunla birlikte geçirdiği tüm anıları saniyeler içerisinde tekrar yaşamış gibi olur.

Birden eli boynunda ki kolyesine gider. Bu kolye Mary ile orman da dolaşır iken buldukları eski tarihi bir paradır. Mary bunu kolye yapıp Peter' a hediye etmişti, eli hâlâ boynunda ve yüzünde gülümseme ile Mary' e merhaba demek için ailesinin yanından ayrılır.

Peter: Merhaba

Mary, karşısında Peter' ı görünce şaşkına döner ve kekeleyerek oda merhaba der.

Mary: Merhaba

Peter konuşmasına devam eder.

Peter: Nasılsın, herşey yolunda mı?

Mary: İyiyim, sağol sen ve ailem gittikten sonra nasıl yolunda olabilir herşey?

Peter: Ailem gitti derken neyi kast ettiğini anlamış değilim.

Mary : Annem ve babamı trafik kazasında kaybettim büyükannemle beraber yaşıyoruz.

Bunu duyan Peter şok olur ve hüzünlü bir şekilde konuşmaya devam eder.

Peter: Ben, ben çok üzgünüm.

Tam o sıra da çığlık sesleri gelmeye başlar şarküteri reyonunun ordan, etrafta bulunan insanlar kaçışmaya başlayınca Peter ailesini bulmak için Mary ile aramaya başlarlar ve bulduklarında Peter karşılaştığı manzara karşısında donar kalır.

Kızının ve eşinin ne olduğuna anlam veremediği yaratıklar tarafından parçalandığına şahit olur ve haykırmaya başlar.

Peter: Haaaayyyyıırrrr!

Peter: Bırakın onlarııı, bırakınnn ne oluuuur

Peter ' ın bu haykırmasıyla yaratığın teki Peter ve Mary' e doğru yönelir, Mary, Peter ı kolundan çekerek yalvarırcasına konuşur.

Mary: Peter burdan çıkmamız lazım lütfen, der!

Arkalarından gelen yaratıktan kaçmaya başlarlar marketten çıktıktan sonra karşılaştıkları manzara içler acısıydı etrafta kaçışmaya çalışan masum insanlar ve onlara saldıran yaratıklar Mary ve Peter bu olaya dalıp giderken aniden bir yaratık saldırır ve Mary yere düşer kaçmaya çalışırken Peter tutar ve kaldırır koşmaya devam ederler, arabaya binip arabayı çalıştırmaya çalışır Peter o sırada bir yaratık cama dayanır. Peter arabayı çalıştırır ve ordan uzaklaşmaya başlarlar.Hâlâ ikiside olanlara anlam veremiyorlardı.

Mary: Neler oluyor burada, bu insanlar çıldırmış olmalı!

Peter: Bilmiyorum ama neler olduğunu öğrenmemiz gerekiyor!

Mary: Büyükannem evdeydi durumu nasıl bakmamız gerekiyor Peter eve gidelim, der.

Eve geldiklerinde kapıyı açık görürler ve yavaşca kapıyı açarlar, Mary seslenir.

Mary: Büyükanne

Mary seslenene kadar hiç ses yoktu, Mary seslenince içeriden inilti sesleri gelir ve oraya doğru yönelirler tam içeri girdiklerinde Mary nin üzerine birisi atılır.

Peter,Mary'i kurtarmak için mutfaktan koşarak bir bıçak alır ve yaratığın kafasına saplar, Mary ağlayarak büyükannesinin cansız bedenine bakakalır.

Peter, Mary e sarılır ve gitmemiz gerekir der.

P.I.S VirüsüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin