na 3 saaie uren lopen harry en ik hand in hand naar het lokaal van senna. niet omdat we samen zijn hoor, maar puur om senna te irriteren. zodra we het lokaal inlopen zie ik die rotkop van senna. ' daan, ik zei dat alleen styles moest nablijven' snauwt ze me toe. ' das erg jammer, maar ik ben er ook. volgensmij was ik degene die als eerst moest nablijven, maar jij wil harry alleen hier hebben zodat je funzige dingen met hem kan doen' bijt ik haar toe. ik zie dat ze rood word, maar snel herpakt ze zich. 'dat jij op deze manier over een leraar kan denken gaat me echt te ver, ik ga hier met je mentor over praten' snauwt senna me toe. ik zie dat harry ondertussen rustig is gaan zitten en wat op zijn telefoon typt om te doen alsof hij dit hele gesprek niet mee krijgt. zodra ik hem zie gluren vanuit zijn ooghoeken moet ik een lach onderdrukken. hij bijt op zijn lip, omdat hij anders in lachen uit barst denk ik. 'ik weet dat ik knap ben, kunnen we nu gewoon nablijven?' zegt harry sarcastisch. ik kan het niet laten om te glimlachen. ' daan ga zitten en hou je mond' snauwt senna.
'ofcourse miss' zeg ik met een nep glimlach. zodra senna het lokaal uit is bedenken harry en ik een plannetje. 'als ze terug komt, moet je me zoenen' fluisterd harry. ik voel dat mijn wangen rood worden. 'eh, oke.. ja komt goed' mompel ik. veel tijd om na te denken had ik niet want zodra de deurklink naar beneden gaat pakt harry me vast en ik sla mijn armen maar om zijn nek. net zoals ze in films doen, harry mag niet weten dat ik nog nooit gezoend heb. harry brengt zijn lippen naar die van mij en kust me. zijn lippen zijn zo zacht, schiet door me heen. een gek gevoel, overvalt me, maar ik probeer het te negeren. harry's tong likt over mijn lip, volgensmij vraagt hij toegang, maar ik heb werkelijk geen idee. een beetje onzeker open ik mijn mond en harry's tong glipt naar binnen. ik heb geen flauw idee wat ik moet doen, en ben dus heel blij dat harry de leiding neemt. een beetje ongemakkelijk volg ik zijn beweging. na de zoen, die voor mijn gevoel een eeuwigheid leek te duren trekken we terug en kijk ik hem onzeker aan met rode wangen. ik zie dat hij grijnst, en ook lichte blosjes heeft. ik grijns terug en tegelijk draaien we om naar senna. die met een betraand, maar woedend gezicht in de deuropening staat. ze komt op me afgerend en geeft me een klap in mijn gezicht. meteen staat harry op en helpt me, waarna ik weer op mijn stoel zit en niks zeg door de schok. harry keert zich tot senna en schreeuwt woedend 'als jij nu nog hoop had dat ik je ooit van je leven zou neuken kun je die hoop nu wel laten vliegen'. ik zie senna geschrokken kijken en wit wegtrekken. harry keert zich tot mij en steekt zijn hand uit. 'kom je mee daantje?' vraagt hij lief. ik weet er een waterig glimlachje uit te persen en pak zijn hand aan.
JE LEEST
last first kiss
Fanficik ben daan, ik ben een meisje van 17 jaar en zit in het eerste jaar van verpleegkundige op het mbo. natuurlijk is daan niet mijn echte naam, maar iedereen noemt me zo. we volgen nu 5 weken deze opleiding, omdat we nog niet zo ver zijn stromen er so...