κεφαλαιο 5

1.2K 113 4
                                    

Vote & Comment💗

"Τ-τι εν-νοεις?"του λεω τραβλιζοντας. Οκ με φοβιζει η φαση γενικα.. δεν γινεται.. πως ξερει για το ονειρο που ειδα?

"Τιποτα απλως υπαρχουν πραγματα που δεν ξερεις. Γιαυτο σε παρακαλω οταν ξαναδεις παρομιο ονειρο να μου το πεις ενταξη?"λεει με ηρεμο τροπο ο Αλεξ και βλεπω οτι τα ματια του γινονται παλι γαλαζια. Με φοβιζει η ολη φαση.

Αυτος σαν να και καταλαβαινει τι σκεφτομαι μου χαιδευει το χερι.

"Μην με φοβασε σε παρακαλω, μονο να σε προστατευω θελω γιατι- αστο.."λεει και με κοιταει στα ματια. Αχχ αυτα τα ματια του. Με κανουν να ξεχναω τι εγινε μολις τωρα και να χανομαι στο βαθυ μπλε των ματιων του.

"Εμμ  παμε στην θαλασσα?" Ρωταει και εγω γνεφω. Θελω να ηρεμισω και μονο η θαλασσα μπορει να με ηρεμηση.

{...}

Εδω και μιση ωρα καθομαστε στην αμμο και κοιταμε την θαλασσα . Τι ωραια που ειναι η θαλασσα . Ειναι τοσο ηρεμη αλλα ταυτοχρονα και τοσο φουρτουνιασμιενη. Μπορει να σε ηρεμηση οταν ειναι και αυτη ηρεμη. Αλλα οταν ειναι φουρτουνιασμενη σε βαζει σε σκεψεις. Σε σκεψεις που δεν μπορεις να αποδρασεις.

Ξαφνικα νιωθω παραξενα. Λες και καπιος με καρφωνει με το βλεμμα του και- ποναει το κεφαλι μου. Ζαλιζομαι

Ο αλεξ μαλλον το καταλαβρνει γιατι τα ματια του γινονται κοκκινα και κοιταει προς μια κατευθυνση που κοιταω και γω τωρα αλλα δεν βλεπω τιποτα. Αλλα νιωθω οτι κατι εχει εκει.

"Απλα προσπαθησε να μην κλεισεις τα ματια σου" μου λεει και συκωνετε πανω.

Με περνει σε στυλ νυφης και σε δευτερολεπτα βρισκομαστε στο σπιτι μου. Οκ τι συνεβει μολις τωρα. Οκ μπορει να ειναι επειδη ζαλιζομαι και τα ειδα ολα τοσο γρηγορα ετσι δεν ειναι?

"Πηγαινε να ξαπλωσεις και θα ερθω μετα ναι? " λεει και με αφηνει εξω απο την πορτα του σπιτιου. Ισα ισα που μενω ορθια. Ζαλιζομαι πιο πολυ τωρα.

"Εεμμ οκαυ αλλα θελω να μου πεις τι συμβαινει μετα που θα ερθεις"λεω και με κοιταει ηττημενος. Αρα θα μου πει ωραια .

Αυτος φευγει σαν συφουνας και μπαινω μεσα στο σπιτι. Παω και καθομαι στον καναπε μιας και θελω κοιμηθω αλλα δεν πρεπει ετσι ειπε τουλαχιστον ο Αλεξ.

"Χευ Λοιπον για πες πως περασες με τον αλεξ? Ωραια?"με βομβαρδιζει απο ερωτησεις η Βαλεντινα. Και τωρα τι της λες? Δεν θελω να την αναστατωσω.

My biggest fear is sleeping Where stories live. Discover now