Vote & Comment💗
Pov Αλεξ
Γυρισα για κατι δευτερολεπτα για να παω να της φερω νερο και ακουω εναν γδουπο.
Γυριζω αποτομα και την βλεπω λιποθημη κατω και να αιμορραγη η μυτη της.
"ΖΩΗΗ" Φωνάζω με οση δυναμη εχω και η Βαλεντινα τσιριζη. Ποτε ηρθε? Αλλα αυτο ειναι το τελευταιο που με νοιαζει. Παω γρηγορα κοντα της και την περνω σε στυλ νυμφης. Την βαζω στον καναπε και της δινω απαλα χαστουκακια. Γαμωτο πρεπει να ξυπνηση! Μα τον Θεο αν αγγιξει έστο και μια τριχα της... Ειναι νεκρος.
Η Βαλεντινα έρχεται τρεχτη διπλα στην Ζωη και κλεει βουβα.
"Τι επαθε; Ποιος εισαι εσυ; Τι της εκανες?! " Με ρωταει η Βαλεντινα με δακρυα στα ματια της.
Τωρα τι να της πω. Ξερω οτι η Ζωη θα ηθελε να της μιληση μονη της.
"Θα σου πει η Ζωη οταν ξυπνησει. Τωρα μπορεις να με βοηθησεις να την ξυπνησω;" την ρωταω οσο πιο ηρεμα μπορω.
Μου κουναει καταφατικα το κεφαλι της. Τωρα πως το καλο θα μπορεσω να μπω μεσα στο κεφαλι της οταν ειναι εδω η Βαλεντινα καο δεν πρεπει να καταλαβει και τιποτα.... Ωραια νομιζω το 'χω(😈).
"Μπορεις να πας στην κουζινα και να κλεισεις την πορτα σε παρακαλω; " Της λεω και την κοιταζω στα ματια , και ναιπ μολις την σαγινρψα να φυγει. Δεν ειχα αλλη επιλογη. Αυτη σικωνετε πανω και προχωραει σαν την υποταγμενη. Οχι πως δεν ειναι δηλαδη(😂).
Αφου ελενξω οτι εκλεισε την πορτα και εφυγε, βαζω το χερι μου στον ωμο της και κλεινω τα ματια μου. Σκεφτομαι την Ζωη και αμεσως εμφανιζομαι λιγα μετρα μακρια της.
Κοιταζω γυρω γυρω και ειμαστε σε ενα δασος. Αυτο το δασος κατι μου θυμιζει αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι. Βλεπω την Ζωη πλατι προς εμενα και να κοιταζει κατι μεσα στα δεντρα λες και καποιος ειναι εκει.
Προχωραω ενα δυο βηματα ποιο κοντα της για να δω και τι υπαρχει μεσα στα δεντρα.
"Οχι! " ακουω την Ζωη να λεει και να κανει βηματα πισω.
Τι στο καλο συμβαινει; Αν την πειραξει πεθανε. Πρεπει να κανω κατι. Αποκλιετε να την αφισω στα χερια αυτουνου του ηλιθιου.
Τρεχω με την ταχυτητα που μπορει να εχει καποιος βρικολακας , προς το δασος .
Νιωθω οτι ειναι αυτος εδω, ο Ιαν. Ακουω το γελιο του. Α ετσι ε; Το διασκεδαζει ο ηλιθιος. Οχι για πολυ ακομη ομως.
YOU ARE READING
My biggest fear is sleeping
Vampire"Σε παρακαλώ σταμάτα,ΠΟΝΆΕΙ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ!" είπα φωνάζοντας και μου ξέφυγε ενας ακόμη λυγμός. Αυτός σταματάει μετά από ακόμη πέντε μου ουρλιαχτά και όλα γύρω μου γυρίζουν και ζαλίζομαι. "Γλυκιά μου αυτό δεν είναι τίποτα, δεν είδες τίποτα ακόμη" είπε γελ...