κεφαλαιο 9

764 80 3
                                    

Το τραγουδι εναι ασχετο με το κεφαλαιο απλως ειναι απο τα αγαπημενα μου. Αν θελετε ακουστε το. Back to reading now.

Vote & Comment💗

Επιτελους καταφερνω να ανοιξω τα ματια μου αλλα δεν βρισκομαι στο νοσοομειο, κοιταζω γυρω μου ομως δεν βλεπω ουτε την Βαλεντινα ουτε τον Αλεξ. Βρισκομαι σε ενα δωματιο και ειμαι πεσμενη κατω στο πατωμα.

Ακουω τον ηχο που κανει η πορτα οταν ανοιγει και κοιταζω να δω ποιος ειναι. Βλεπω τον Ιθαν να μπαινει μεσα  και να κραταει εναν χυμο και μια κουπα με δυμητριακα νομιζω.

Με πλησιαζει και βαζει αυτα που κραταει διπλα μου. "Μολις 'βγεικες' απο το νοσοκομειο πρεπει να φας κατι  γιατι δεν θελω να πεθανεις πριν μαθω γιατι εισαι διαφορετικη." Λεει καπως ειρωνικα. Απορω που την βρισκει την διαθεση για να ειρωνευτει.

Θελω τοσο πολυ να φυγω απο αυτο το μερος,  πρεπει να βρω εναν τροπο για να φυγω. Βλεπω ενα παραθυρο στην ακρη του δωματιου.  Ομως δεν πρεπει να ελπιζω γιατι μπορει να ειναι και κλειδωμενο.

Αυτος μολις εφυγε απο το δωματιο και κλειδωσε και την πορτα. Ναι μην φοβασαι δεν ειχα σκοπο να φυγω απο την πορτα. Συκωνομαι πανω και κατευθυνωμαι προς το παραθυρο. Κοιταζω ξανα την πορτα και ειναι ελευθερο το πεδιο(το σκωτωσα😂).
Το σπρωχνω λιγο για να δω αν ειναι ανοιχτο και η τυχη ειναι με το μερος μου αυτη την φορα. Το σπρωχνω μεχρι να ανοιξει τελειως και ανοιγει. Χαμογελαω και ξανα κοιταζω πισω για να δω αν ειμαι μονη μου και ειμαι. Βαζω τα χερια μου πανω στο κατω μερος του παραθυρου και προσπαθω να βγω εξω αλλα δεν μπορω. Ξαναπροσπαθω αλλα δεν μπορω παλι. Ειναι λες και υπαρχει καποιος αορατος τοιχος που δεν μπορω να δω.

Ακουω βηματα να πλοισιαζουν το δωματιο και αμεσως κλεινω το παραθυρο και παω εκει που ειμουν πριν και καθομαι κατω.

Η πορτα ξεκλοιδωνει και ανοιγει. Εμφανιζεται ο Ιθαν με ενα καπως θυμωμενο υφος. "Αληθεια νομιζες οτι δεν θα εβαζα μαγισσα να κανει ξορκυ για να μην μπορεις να βγεις εξω απο το σπιτι ετσι;" λεει μεταξυ ειρωνικου και θυμωμενου υφους.

Τι λεει; Ωραια.. τωρα που το καταλαβε οτι θα εφευγα την πατησα αλλα θα μου πεις μπορει να μπει μεσα στο κεφαλι μου αρα... παλι σκατα τα εκανα. Τον φοβαμαι... φοβαμαι τις συνεπειες που πηγα να το σκασω.

"Εισουν κακο κοριτσι σημερα." Λεει και με κοιταει με ενα θυμωμενο υφος
Η αληθεια ειναι οτι τον φοβαμαι λιγο αλλα δεν πρεπει να του το δειξω. Δεν προκειτε να του δειξω οτι τον φοβαμαι, δεν θα παρει αυτο που θελει.

My biggest fear is sleeping Où les histoires vivent. Découvrez maintenant