Vote & Comment💗
Το πρωί
Ανοίγω τα μάτια μου και κάνω να γυρίσω απο την άλλη μεριά του κρεβατιού αλλα πο, ξέχασα οτι είναι ο Άλεξ. Σίγουρα θα τον έλιωσα. Πάλι ρεζίλι έγινα.Μουτζώνω τον εαυτό μου αυτόματα και ακούω ενα γέλιο δίπλα μου.Α έτσι, κάνει πως κοιμάτε.
"Γ-γιατί μουτζώνεις τον ε-αυτό σου?" Λέει με δυσκολία μέσα απο τα γέλια του.
"Ναι λες και δεν ξέρεις." Του απαντάω ειρωνικά και αυτός ακόμη χαζογελάει.
"Ξέρω αλλά είπα να κάνω τον ανήξερω και by the way δεν με έλιωσες." Λέει και γω θυμώνω. Μου την σπάει που ξέρει τι γίνετε μέσα στο κεφάλι μου, Που ξέρει τι χαμός γίνετε τώρα στις σκέψεις μου.
"Έλα μην θυμώνεις σου είπα δεν θα το κάνω και συνέχεια. Απλως είμαι περίεργος για το τι σκέφτεται το μυαλουδάκι σου." Λέει γλυκά, ναι λες και θα τον συγχ- εντάξη είναι γλυκούλης όταν κάνει έτσι.
"Καλά εντάξη. Δεν μπορώ να σου θυμώσω κιόλας αφού δεν ξέρω τι αντίδραση να περιμένω μιας και είσαι βρικόλακας." Λέω και ψυθιρίζω το τελευταίο.
"Με φοβάσε έτσι?" Λέει κάπως στεναχωρημένα.
Και ναι,μόλις ανακάλυψα ότι έχει πολύ καλή ακοή γιατί ούτε εγώ δεν άκουσα το τι είπα.
"Δεν είναι το ότι σε φοβάμαι, απλά να ... δεν μπορώ να συνιδιτοποιήσω ότι αυτά τα μεταφυσικά που συμβαίνουν σε ταινίες, γιατί μόνο έτσι μπορώ να τα αποκαλέσω όσα συμβαίνουν." Λέω.
"Το ξέρω ότι σου είναι δύσκολο όλο αυτό αλλά δεν θέλω να με φοβάσε. Δεν θα σου έκανα ποτέ κακό." Μου λέει ο Άλεξ και με το χέρι του χαϊδεύει τα μαλλιά μου. Η αίσθηση του χεριού του πάνω μου είναι τόσο ωραία. Οχ μακάρι να μην διαβάζει τις σκέψεις μου τώρα.
Όμως είναι κάπως άβολο το ότι είμαστε ξαπλωμένοι στο κρεβάτι, αυτός με τα ρούχα του και εγώ με ένα κοντό σορτς και μία κοντομάνικη μπλούζα.
"Εμμ θα πάω κάτω εγώ μέχρι να ετοιμαστείς." Λέει και ξίνει τον αυχένα του αμήχανα. Μπα? Ο βρικόλακας μου ντράπηκε? χαχαχαχ. Όπα μόλις τον αποκάλεσα βρικόλακα Μου? Κακώς. Δεν νιώθω τίποτα για αυτόν. Σωστά? ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΛΕΩ, φυσικα και δεν μου αρεσει! Τι μου συμβαίνει?
"Εντάξη και θέλω να συζητήσουμε για το ποιός είναι ο Ίθαν και τι θέλει από εμένα." Του λέω αποφασισμένη, μιας και δεν θα δεχτώ να μην μου πει τι γίνετε.
KAMU SEDANG MEMBACA
My biggest fear is sleeping
Vampir"Σε παρακαλώ σταμάτα,ΠΟΝΆΕΙ ΤΌΣΟ ΠΟΛΎ!" είπα φωνάζοντας και μου ξέφυγε ενας ακόμη λυγμός. Αυτός σταματάει μετά από ακόμη πέντε μου ουρλιαχτά και όλα γύρω μου γυρίζουν και ζαλίζομαι. "Γλυκιά μου αυτό δεν είναι τίποτα, δεν είδες τίποτα ακόμη" είπε γελ...