Harmadik pihenőnapját tölti Hermione kicsi házikójában ám nem gondolta volna, hogy fenekestül fel fog fordulni az élete. A konyhában készítette vacsoráját mikor hangokra lett figyelmes.
"Két órával ezelőtt, Malfoy kúria"
A Maloy család hangos dörömbölésre lett figyelmes.
-Nyissák ki! Ha nem nyitják ki betörjünk!
-Erre semmi szükség. -válaszolta Lucius Malfoy. Ám a látvány, ami elé tárult menekülésre késztette.
Három auror állt az ajtóban, akik látva a menekülő idősebb Melfoyt utána futottak.
-Locomtor mortis! (Lábbilincselő ártás)
-Oppugno! (támadtató ártás) egy tucat madár kezdi el csipkedni Malfoyt ám sikerül elhessegetnie őket.
-Relaxo! (Szikraeső ártás) -kiáltotta Malfoy.
-Confringo! (robbantó ártás) -hangzott az egyik aurortól.
-Confundo! (Konfúziós bűbáj)
-Narcissa meneküljetek! -kiáltotta Lucius Malfoy.
Ám a következő pillanatban, ahogy beért abba a szobába ahol felesége és fia próbáltak menekülni...
-Incarcerandus! (Kötöző ártás) -kiáltotta az egyik auror és hasra esett Lucius.
-Lucius. -ugrott oda hirtelen felesége bár már nem tudott mit tenni mivel az ajtóban álltak az aurorok.
-Menjen onnan! -kiáltotta egy ismerős hang Narcissanak.
-Harry Potter? -bár az arcát nem látta, de a hangot felismerte.
-Menjen onnan nem szólok még egyszer!
-Kélek, ne bántsd! -könyörgött Draco. Igen Draco Malfoy könyörgött Harry Potternek, amiért gyűlölte is magát érte.
Hatásos elterelés volt mivel Lucius Malfoy kiszabadult és rögtön pálcája után nyúlt.
-Capitulatus! (Lefegyverző bűbáj) -kiáltotta egy újabb hang.
-Weasley patkány? -nézett kérdőn Draco.
Semmi válasz.
-Könyörgöm, engedjétek el a feleségem és a fiam. -esdekelt Lucius Malfoy.
-Szánalmas! -fröcsögte vélhetően Ron.
-Kérlek!
Harrynek eszébe jutott, hogy mikor a fejvadászok elfogták őt, Ront és Hermiomet Draco felismerte őt, még Hermione csúnya családártása ellenére is, de hazudott, hogy ő van előtte, majd mikor elment meghalni Voldemorthoz a Tiltott Rengetegbe Narcissa hazudott a Nagyúrnak hogy meghalt. Tartozik ennyivel nekik, később úgy is elkapják őket.
-Miért engednénk el őket?
-Mondok cserébe Halálfalókat!
-Például?
-Fenrir Greyback.
-Meghalt!- kiabálta Ron. Ez volt az igazság, mert még a Roxforti csatában megölte Nevillelel.
-Stan Shunpike. Tudok még többet is!
-Takarodjanak! -vágta oda Harry.
-Köszönöm. -hálálkodott Narcissa. -Gyere Draco!
Narcissa és Draco hopponáltak, de előtte bosszúból Ron egy Sectumsempra (kaszaboló átok) átkot küldött Dracora.
Így mikor földet értek a birtokon kívül Draco fájdalmaitól a földre rogyott. Narcissa gyorsan levette a nyakláncát és egy Transportus varázslattal Zsupszkulccsá alakított.
CZYTASZ
Örökre, És Azon Is Túl (Befejezett)
FanfictionA Roxforti csata utáni években kezdődik történetem. Szerelem, harag, düh, halál, barátság, megbocsátás.... minden ami egy történetbe kell. :) Én csak kölcsön vettem a szereplőket minden jog a híres J.K. Rowling-ot illeti. #34😍 #48 #59 #63 #66 ...