Éjszakai beszélgetés

5.2K 212 4
                                    


Hermione magára zárta az ajtót és bebújt baldachinos ágyába. Azon merengett, hogy mi is történt a fürdőszobában kettejük között, és hogy egyáltalán miért is hagyta volna magát.
Draco szintúgy ezen a jeleneten törte az agyát, hogy miért is akarta megcsókolni a lányt.
Addig-addig gondolkodtak, hogy elnyomta őket az álom. Valamikor éjszaka egy óra körül Draco felébredt és csendben kiosont letusolni. Már éppen az egyetlen alsóját vette fel -amit a táskájában talált- mikor sikítást és kínok közti vergődést hallott Hermione szobájából. Felkapta pálcáját és elindult a szoba felé. Nyitotta volna az ajtót, de zárva volt. Draco megjegyezte magának hogy Granger tanult a fürdőszobás esetből, de átkozta is, mert így csak nehezítette a bejutást.

-Alohomora. -suttogta és a zár kinyílt.

A Hold bevilágított az ablakon így kivehető volt minden a szobában. Körülnézett, de senkit nem látott bent valószínűleg rosszat álmodik a lány nyugtázta magában. Nem tudta mit tegyen, ki menjen vagy felébressze. Gondolkodás menetét egy újabb sikoly szakította meg. Eldöntötte felkelti.

-Granger, ébredj! -keltegette leülve az ágya szélére, de semmi változás.

El kezdte vállánál fogva rángatni a lányt mire Hermione felriadt és a rémülettől Draco ölelésébe menekült. Néhány percig csak ölelte, ölelte és ölelte a fiút, aki szintúgy visszaölelte, bár nem tudta, hogy miért, de jól esett neki. Hermione kapott először észbe és eltolta magától a csupasz férfi testet. Mindketten zavarban voltak, ismét. Draco felpattant az ágyról és kiviharzott a nappaliba. Ledobta magát a kanapéra és nem értette, hogy mi történik vele, ez a lány már kétszer zavarba hozta, holott ezt még senkinek sem sikerült. Odasétált a kandalló elé.

-Piroinito. –mondta és már lobogott is a tűz.

Eközben Hermione kisétált a konyhába egy pohár vízért, teljesen megfeledkezve arról, hogy csak a pulóver van rajta.
Draco végigmérte a lányt miközben elsétált mellette, eddig észre sem vette, hogy milyen jó teste van, ami után most elkezdett vágyódni. Hermione már a pohár víz kortyolgatása közben eszmélt fel mikor meglátta tükörképét a szekrénybe. Miközben letette a poharat két kéz simult a derekára, felkapta a fejét és mielőtt szólni tudott volna valamit is Draco megfordította és mélyen belenézett azokba a gyönyörű csoki barna szemekbe majd egyre-egyre közelebb hajolt várva, hogy mikor tiltakozik ellene, de Hermione csak hagyta. Hagyta, hogy megtörténjen és végül heves csókcsatába kezdtek. Draco keze kezdte felfedezni a lány testét és Hermione keze is ide-oda vándorolt a fiú testén. Mikor szétváltak egyikük sem tudott megszólalni csak néztek egymás szemébe. Miután ez a kapcsolat is megszűnt közöttük Draco visszasétált a kanapéhoz, ahová Hermione követte őt és leült mellé. Egyikőjük sem értette, hogy miért történt, ami történt.

-Ez meg mi volt? -törte meg végül a lány a csendet.

-Fogalmam sincs. -jött a válasz. -Egyszerűen úgy éreztem, ha nem megyek utánad szétrobbanok és hajtott a vágy előre.

Ismét csend...

-De nem tiltakoztál, szóval valld be, hogy élvezted. -vigyorgott a Malfoy fiú a lányra.

-Draco!- nézett rá szúrósan Hermione egy vállboksz kíséretében.

-Ááuu.. Hogy hívtál?

-Draconak, miért nem ez a neved? -nézett értetlenül a fiúra.

-De igen csak még sosem hívtál így.

Hermione elvörösödött majd kinyújtotta a nyelvét a fiúra.

-Mit álmodtál? -fordította komolyra a szót.

Hermiome lehajtotta fejét és felhúzta pulóvere ujját, hogy látható legyen a sebhely amit Bellatrix Lestrange hagyott jobb alkarja belső felén.

Sárvérű.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Draco egyből tudta, hogy mire céloz a lány, hiszen ott volt ő is végignézte, ahogy szenvedett. Bal kezével megfogta Hernione jobbját és közelebb húzta majd rátette a sebhelyre jobb kezét. Hermione ekkor vette észre bal karján a Sötét Jegyet. Draco egyből kapcsolt és el akarta húzni, de ekkor elkapta és rátette bal kezét a Granger lány. Egymásra nézve összekapcsolódott tekintetük és így ültek percekig.

-Mi történt veletek? Hogy kerültetek ide anyáddal? -kérdezte félve.

Draco sóhajtott egyet és belekezdet.

-Kopogtak az ajtónkon apám ment kinyitni, de fogalma sem volt róla hogy három aurornak nyit ajtót. Menekülni kezdett, de mielőtt beért volna hozzánk elkapták. Anyám a segítségére sietett, de már késő volt. Apám könyörögni kezdett Potternek és Weasleynek hogy engedjenek el engem és anyám, cserébe mond nekik Halálfalókat. Elkezdte sorolni a neveket, de már vagy elfogták, vagy meghaltak aztán a következő névvel, sikerrel járt, Potter elengedett minket. Ahogy menekülni kezdtünk Weasley egy Sectumsemra átkot küldött rám. Anyám a nyakláncából egy zsupszkulcsot csinált és a többit már tudod....

-Sajnálom Draco.

-Mit sajnálsz? Inkább nekem kéne bocsánatot kérnem, amiért hagytam, hogy ezt tegye veled Bellatrix. -mutatott a sebhelyre. -Meg tudsz nekem bocsátani?- nézett fel a lány szemeibe.

-Már rég megbocsátottam. –hüledezett, hogy a nagy Draco Malfoy tud bocsánatot kérni.

-Hogy érted ezt? -értetlenkedett.

-Apád befolyásolt téged és gondolom ezért......

Egy könnycsepp hagyta el Hermione szemét amit Draco észrevéve letörölt arcáról. A Granger lány hirtelen a fiú vállára hajtotta fejét, aki átkarolta őt és így nézték szótlanul a lobogó tüzet. Draco érezte hogyan elhagyja ereje a lány testét, aki egyre jobban nyomta a vállát jelezve, hogy elaludt. Draco felnézett a falon lévő órára már öt óra volt, óvatosan karjaiba vette a lányt nehogy felébredjen és bevitte az ágyába. Épphogy letette Hermione mozgolódni kezdett.

-Maradj itt. -nyöszörögte.

Draco odahúzta az ágya mellé a sarokban álló fotelt beleült és magára húzott egy plédet. De mielőtt elaludt volna nyomott egy puszit a lány homlokára.


Örökre, És Azon Is Túl (Befejezett)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin