Reggeli Próféta

5K 184 0
                                    


Hermione kelt fel elsőnek már tizenegy óra volt kipattant az ágyból, amikor meglátta Dracot a fotelban, odasétált és megsimította az arcát egy mosoly kíséretében. Draco felébredt rá, de meg se mozdult, tetszett neki. Hermione kisétált a fürdőbe, magára csukva az ajtót Draco pedig miután halotta a fürdő ajtajának záródását átment a szobájába felöltözni.
Hermione ért hamarabb ki a konyhába, de még mindig csak a pulóver volt rajta, már nem annyira volt zavarba miatta. Már a konyha asztalon volt a Reggeli Próféta legfrissebb száma.
Készített egy teát és leült olvasni.
Draco eközben a szobájából átsétált a fürdőbe, de még csak egy farmer volt rajt, séta közben próbálta kisebb nagyobb sikerrel felvenni a pólóját. Hermione ezen mosolyogni kezdett, elég gyerekesen festett a jelenet. A fiú ezt észrevette és odafordult hozzá.

-Mi az?- nézett kérdőn.

-Semmi.... -vigyorgott a lány.

Draco bevágtatott a fürdőbe és becsukta maga mögött az ajtót. Hermione eközben tovább olvasta az újságot, majd fennakadt a szeme a következő oldalon talált cikken.

Lucius Malfoyt a hírhedt Halálfalót tegnap este elfogták otthonában és még aznap az Azkabanba zárták. Tárgyalás nem lesz, egy nap múlva megkapja a híres Dementor csókot.
Felesége Narcissa Malfoy fiúkkal Draco Malfoyal elmenekült otthonukból ám a nőt hosszas üldözés után elfogta a híres Harry Potter, aki beállt az aurorok közé. A fiatalabb Malfoyról semmi hír.
Narcissa Malfoy tárgyalása két nap múlva esedékes.....

Hermione ideges és egyben megkönnyebbült is volt, hogy Draco biztonságban van és így ő is.

-Draco!!! Gyere gyorsan!! -kiabált a lány zaklatottan.

-Mi az!? -ijedten sietett ki a fürdőből.

Hermione felemeli a újságot és a fiú odarohant amint meglátta a képet. Kikapta Hermione kezei közül és olvasni kezdte....

 Kikapta Hermione kezei közül és olvasni kezdte

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.


Kínos csend lebegett köztük, amit végül a lány tört meg.

-Sajnálom. -nézett Draco szemébe.

-Apám megérdemli. -csapta le az asztalra az újságot. -Évekig uralkodott anyámon és rajtam is. Gyűlölöm! -kiáltotta. -Anyám nem gonosz, ő jó ember csak egy idiótához ment hozzá. -sétált fel-alá a konyhában és hirtelen ököllel belevert a falba.

Hermione ijedtében összerezzent. Megijedt még sose látta Dracot ilyennek. Felállt és megfogta a fiú vérző kézfejét.

-Hippokrax. -gyógyította meg ismét.

-Nem gyógyíthatsz meg állandóan, amikor valami hülyeséget csinálok. -motyogta még mindig dühtől tajtékozva.

Hermione nem válaszolt csak kezét Draco arcára tette és a fiú megfogta kezét, szemük ismét összetalálkozott.

Örökre, És Azon Is Túl (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя