O 5 let později
"Harry! Notak! Pojď dolů, je čas oběda." Zavolala na Harryho Ginny z dolního patra. Harry seběhl schody a posadil se vedle své milované. "Hmm Gin, to vypadá nádherně.. Ostatně jako ty dnes." Zazubil se Harry a políbil jeho děvče na tvář. Ginny se jen zaculila a oba dva se pustili do jídla. Jakmile měli dojezeno, nabídl se Harry že Ginny pomůže s nádobím. po souhlasu vytáhl hůlku a s tichým vyřečeným kouzlem rozpohyboval talíře, které letěli rovnou do myčky. Koupit si myčku do společného domu byl nápad Ginny, koupila ji k Harryho 20. narozeninám. Originální dárek. Jakmile bylo vše sklizeno se Harry hrdě podíval na Ginny, která měla úsměv od ucha k uchu a kývala hlavou do stran na náznak pobavení. Harry se zasmál a jemně ji políbil.
Zdál se být nejšťastnějším mužem pod sluncem, ale uvnitř to tak nebylo. Uvnitř něj bojoval smutek. Smutek po Bradavicích, a taktéže ho zajímalo, jak se bývalým spolužákům daří. Taktéž si uvědomoval, že to mezi ním a Ginny není zrovna nejlepší. Harry měl pocit, že ho přestala přitahovat. Vinna ale nebyla v Gin, ale v Harrym, a on si toho byl vědom, a to moc dobře. Už je to asi půl roku, co zjistil, že už se ve společenství žen necítí dobře, ale na venek nic neukazoval. Ginny také docházelo, že už to není jako dříve, ale jen si myslela že to je krize, jako v každém jiném vztahu. Tedy, doufala v to.
" Co budeme dneska dělat zlato?!" Zaculila se hnědovláska. Harry dostal paniku, nevěděl jestli jí vyklopit pravdu teď, nebo to nějak ukecat,ale myslím že na Harrym výrazu to spozorovala, proto se zamračila. "Nechtěl by si mi něco říct Harry?!" Hodila po Harrym přísnej pohled. "No víš Ginn..." Poškrábal se na zátylku. "Asi je na čase abych ti to řekl."Polkl na sucho a podíval se vstřícně na Ginn, která se dožadovala rychlé odpovědi." Nefunguje nám to Ginn...." Sklopil hlavu a chtěl pokračovat, ale Ginny ho přerušila. "Chápu to Harry, chtělo by to pauzu. Myslíš, že jsem si toho nevšimla? Odvracíš pohled odemne... Odvracíš ho na muže Harry, ale nezlobím se na tebe." Řekla a chtěla odejít do kuchyně. "C-C-Cože?" Vykulil oči Harry. "Slyšíš dobře, odpouštím ti." Řekla klidně Ginny a vyskládávala nádobí z myčky do poličky.
"Nenene Ginny,jak si myslela to, že obracím pohled? Na muže? To je hloupost." Ironicky se zasmál Harry. Ginny se zhluboka nadechla a spustila: " Harry, znám tě jako svý boty. Myslíš, že jsem si nevšimla toho, jak si se změnil? Opravdu, dříve si se koukal na zadky holek a né klukům." Zasmála se Hnědovláska. Harry zůstal stát jak opařený a čučel na ni jak na nějaký nový druh trolla, kterýho nikdy neviděl. Gin si nad tím pohledem jen povzdychla a dále vyskládávala nádobí z myčky. Harry šel do obýváku, přemýšlet. Má Ginny pravdu? Stává se z něj Gay? A jestli ano, jak bude jeho život vypadat teď? Z přemýšlení ho ale vyrušil zvuk mobilního telefonu. Harry se vždy držel mudlovských věcí. Zvedl ho a hned jak uslyšel, kdo ho zve dnes večer na drink se usmál."Rone! Jak rád tě slyším! Jasně, v osm? Ok. Zatím." Tipl mobil a usmál se. Smích ho ale hned přešel. Nevěděl jestli Ronovi říct o jeho krizi s Ginny, vždyť je to jeho nejlepší kamarád, ale vždy byl velice.. Jak to říci. Citlivej vůči svý sestře. Harry ovšem dospěl k závěru, že bude lepší si to nechat pro sebe, alespoň prozatím. Blížila se osmá hodina a Harry si řekl, že už by se měl začít chystat, vlezl si do krbu, zamumlal název ulice a přesunul se.
Procházel se ulicí, na jejíchž samém konci se tyčila Hospoda u Tří Košťat. Čím více se hnědovlásek blížil k hlavnímu vchodu, tím více cítil obavu z dnešního večera.Stále uvažuje o tom, jestli je vážně dobré to jemu zrzavému kamarádovi říci. Nakonec si tedy umanil, že to Ronovi řekne, ale až bude tak po třech máslových ležácích, spíše v podnapilém stavu. Pomaličku otevíral dveře oné známe hospody a hned jakmile vešel dovnitř hned ho zasháhla zář zrzavých vlasů. Jeho přítel seděl úplně vzadu u okýnka. Hned jakmile zpozoroval Harryho postavu, zvedl hlavu a začal přes celý salonek zběsile mávat rukama. Harry se nad tímhle gestem zasmál a pomalu uličkou přicházel ke kamarádovi. "Čau Harry! Jak moc si mi chyběl!" Obejmul ho kamarádsky Ron, a neodpustil si ani poplácání po zádech. Harry si ani nestihl sundat kabát a už stála u jejich stolu s nuceným úsměvem a krátkou minisukní číšnice. "Dáte si něco pánové?" Usmála se a vytáhla notes. "Dva máslové ležáky prosím." Usmál se Harry a laškovně mrkl okem na onu dámu. Ta si ho ani nevšimla, sklidila si notes a cupitala k pultu. Ron se za ní na odhalené nohy ohlédl a jen prohodil." Hm, víc kratší sukni si vzít nemohla že? Jak se pak mám hlídat." Harry se nad tou větou zhlasita rozesmál
"Ty, Harry. Co vlastně ty a Gin?" Řekl Ron pořád pobaveným tonem hlasu. Harrymu bylo zcela jasné, že už to prostě musí vyklopit ať to stojí co to stojí. "No... Jak bych to řekl..." Vyputil ze sebe hnědovlásek a poškrábal se na zátylku." Máme trochu krizi..." Posmutněl Harry po chvilce ticha. Jeho zrzavý kamarád naklonil hlavu doprava a přivřel oči. Zřejmě si Harryho prověřoval."Chápu tě, Harry, mrzí mě to." Řekl Ron a povzbudivě poplácal svého dlouholetého kamaráda po ramenu. Zbytek večera už proběhl v pohodě.
Ahoj ahoj! Nová kapitola na světě! Jsem megaráda a doufám, že vás to takhle ze začátku bude bavit! :) <3 kdyžtak votes, nebo hlasování potěší <33
ČTEŠ
Your Everything♥- DRARRY
FanfictionDraco Malfoy... Student osmého ročníku školy čar a kouzel Bradavic, věčně chladný, plný elánu a tajemností začne něco cítit, Ovšem on sám neví, zda to je láska, či nenávist vůči jeho největšímu nepříteli Harrymu Potterovi. Jejich věčná nenávist ale...