/video si prosím pusťte až na konci flaschbacku:) a upozorňuji předem, že se to video nějak moc tohoto příběhu netýká, jen jsem se o něj s vámi chtěla podělit, protože se mi mega líbí :D(15plus)/
"To jsme teda dopadli no..." vydechl přebytečný vzduch v plících Harry a konečně se na otočil vedle sebe. Blonďatý muž štíhlé postavy s vytvarovamými svaly. Zářící oči a hlavně ty krásné vlasy."Co tak čumíš Pottere?" Zasmál se blonďák, a Harry od něj odtrhl zrak. "Jen mě překvapuje, že po tom všem se se mnou chceš ještě bavit.." Pokrčil rameny brýlatý a posunul si je výš na nos. "Ale jdi ty.. Vždyť o nic nešlo.. Byli jsme děti... Děti dělají hlouposti. Hoď to za hlavu."
FLASCHBACK
"Vše nejlepší k šestnáctinám Harry!" Vyjekla Hermiona a podávala Harrymu dárek. Poté, co ho rozbalil mu podal dárek ještě Ron. Harry měl pocit, že je nejšťastnější kluk na celém světě, ale něco ho přece jen trápilo... Byl to on... On, který byl v Harryho mysli. Pokaždé, když zavřel oči viděl tam právě jeho. Stál tam v černých uplých riflích, s bílou košilí, která měla první tři knoflíky rozeplé, a tak nádherně ladila k jeho vlasům, které byly bílé. Harry nikomu nikdy nic neřekl, myslel si totiž, že to je jen stav puberty, že se jeho hormony zbláznili, a teď si dělají co chtějí. Ale nebylo tomu tak... Jednou když šel po chodbě a narazil na Draca, stuhl a stál tam jako opařený. Draco Malfoy se k němu rozešel. "Jsi v pohodě, Pottere?" Zeptal se a mávl mu rukou před obličejem. Harryho to zaskočilo, že poprvé nebyl Malfoy tak chladný, a dokázal se zajímat o druhé. "J-Jo jsem." Polkl nahlas Harry a nepřerušoval oční kontakt. V tom momentě se Harrymu zamotala hlava a probudil se v posteli."Huh,takže jen sen.." Ubezpečil se. Pomalu vstal a rozhlédl se po pokoji. Chvíli se jen tak rozhlížel a pak spatřil papírek na Ronově posteli. "O půl paté před velkou síní. Přijď prosím." Harry se podíval na hodiny- za pět minut půl. Takže bez váhání vyšel a před velkou síní čekal. Najednou se z poza rohu vyřítila Ginny a přiběhla za Harrym. "Harry! Teď udělám něco co jsem měla udělat už dávno." Vyhrkla a dala mu dalo by se říct pusu. V tom se otevřely dveře velké síně a tam stál Malfoy. Harry čekal nějaké jedovaté poznámky na svojí osobu, ale to se nestalo. Viděl jen, jak se mu do očí nahrnuly slzy a utíkal pryč. Harrymu to nedalo a pronásledoval ho, až na záchody, kde si vše vyslechl. To co se dělo když omdlel, a to co se dělo když spal...
Po tomhle incidentu už spolu za celou dobu co byli ve škole nepromuvili.
KONEC FLASCHBACKU! /pusttě si video, konkrétně ve 2 minutě a 11 sekundách, to tak trochu navazuje k flaschbacku/
" Děti dělají hlouposti. Hoď to za hlavu." Mávl rukou blondýn a pomalu si nasazoval bundu, protože už byli na odchodu. " Hele Harry." Koukl se na hodinky Draco."Vlak mi jede až v 7 a nemám co dělat, nechceš si jít pokecat? Třeba na kávu nebo tak" Navrhl a Harry okamžitě projevil souhlas v úsměvném zakývání. Procházeli spolu chodbou ministerstva a zachytili na sobě pohledy ostatních. Museli se nad tím zasmát, a společně se přemístili do nejbližší kavárny. Sedli si ke stolu a hned asi minutu na to k nim přiběhla číšnice se šortkami zařízlími až k tlustému střevu a ptala se jich co si dají. Poté co si oba kouzenící obědnali, otočila se k nim a s vrtěním zadku odešla. Harry jí nevěnoval pozornost, ale Draco se za ní otočil a skousl si ret. Harryho se to mírně dotklo a trochu ho to zarazilo. Blonďák jakoby to na něm poznal a spustil. "Hele Harry, když spolu teď budeme na tom vyšetřování, musíme být k sobě upřímní, jinak to tam spolu nevydržíme. Já nejsem na kluky. Potom co se mezi námi stalo, jakoby to ve mě mou homosexualitu zazdilo. Takže si nedělej žádný obrázky o nás." Zasmál se. "Ale to se neboj, mám to stejně, vždyť vlastně jsem zadaný, s Ginny..." Zalhal Harry a doufal, že už o tomhle dále nepovedou konverzaci. Opak se ale stal pravdou. "Jo, Weasleyová? Takže to spolu táhnete jo?" Nadzvedl blondýn laškovně obočí a Harry měl co dělat aby se neroztekl na místě." J-jo" Odkašlal si Harry nakonec a snažil se očima najít číšnici s kávou. Když ji uviděl, posadil se rovně a poděkoval za kávu. "Nemáte zač pánové" Dořekla, sladce se usmála a mrkla na Draca. Draco si zase skousl ret a pousmál se... Kdyby tak jen věděl, že tohle nepůsobí jen na holky....
To be continued.
Omlouvám se, že jste tak dlouho čekali, to víte, maturita je hold předněší. :D ale nebojte, odtěď už to bude zase pravidelně :) naschle u dalšího dílu! :D
ČTEŠ
Your Everything♥- DRARRY
FanficDraco Malfoy... Student osmého ročníku školy čar a kouzel Bradavic, věčně chladný, plný elánu a tajemností začne něco cítit, Ovšem on sám neví, zda to je láska, či nenávist vůči jeho největšímu nepříteli Harrymu Potterovi. Jejich věčná nenávist ale...