Část třetí

355 32 3
                                    

"Crrrrrrr"
Probudil Harryho zvuk zvonícího telefonu. I když se snažil přes kocovinu po včerejšku fungovat normálně, moc mu to nešlo. "Haló?" Chraplavě a zmateně spustil do telefonu, vždyť vlastně ani nevěděl jak se dostal domů.
"Čau ožralo" uslyšel z telefonu hlas jeho zrzavého kamaráda.
"Heh čau Rone, co se to včera stalo?" Řekl brejloun a promnul si oči.
"Řeknu ti to takhle, byl si totálně na sračky" zasmál se Ron. "Hej,Docela to ujde až na to, že nevím jak jsem se vrátil domů" zasmál se brýlatý, a po chvíli tipl hovor. Chtěl ještě zavřít oči, ale kručení břicha mu to nedovolilo. Tak se neohrabaně vyhrabal [what😂] z postele a s bolestí hlavy se doplazil až k lékárničce, ze které si vyndal prášek a šel ho zapít vodou. Sám nemohl uvěřit tomu, že se chová jak čistokrevný mudla, ale mávl nad tím rukou. Popošel si do kuchyně, kde u plotny stála Ginny, prozpěvovala si a vrtěla u toho zadkem. Kdyby Harry nezměnil orientaci, asi by se neudržel, ale když to dopadlo tak jak to dopadlo, tak se nad tím jen zasmál a zakroutil hlavou. "Copak kuchtíš? Voní to hezky." Pochválil Ginny její dobře odvedenou práci. "Kuchtím, dnes přijde na oběd Hermiona s Ronem." Uculila se Ginny.
Dál hnědovlásek neposlouchal, protože si sedl do obývacího pokoje a začal číst noviny. Na titulní stránce se rozjímal nadpis na kterém stručně stálo: Byl snad kdysi slavný Harry Potter zapomenut? Více se dozvíte na straně 21.

"Zajímá mě, jak ty noviny můžou mít tolik stran, jsou totiž jako slunce, zezačátku se toho snažíš nabažit co nejvíc, ale po chvíli z toho dostaneš rakovinu." Zasmál se hnědovlasý sám pro sebe. Byl však překvapen, když uslyšel zasmání i za sebou, prudce se otočil a za ním stála jeho dlouholetá kamarádka. "Ale Harry, ze slunce z ničeho nic dostat rakovinu nejde, jde o to, že se ti UV záření, vycházejícího ze slunce dostává pod kůži, kde začne reagovat" Zasmála se Hermiona a přišla za Harrym se obejmout. "Ale všechno jde, když se chce." Protočil Harry oči a vydal se po boku Hermiony do obývacího pokoje za stále ještě jeho přítelkyní a jejím bratrem. Oba dva seděli na gauči a vedli rozhovor o nových mudlovských spotřebitelech a jejich nevýhod. Přisedli jsme si k nim a začala nová debata, tentokráte o vztahu Rona a Mii.

****************************

Poté, co návštěva odešla uslyšel Harry něco klepat na okno. "Ginn, je tu sova, přečteš mi to?" Donesl jí dopis do ruky, protože si někam odložil brýle a přišlo mu, že větší přednost má dopis, než zběsilé hledání brýlí po pokoji. "Drahý Harry Pottere..." Začala předčítat Ginny a Harrymu bylo hned jasné, že to je z ministerstva. "Dovolujeme si vás upozornit, že jako jeden z hlavních kouzelníků na Ministerstvu budete vysláni na tajnou akci do Londýna. Informační schůzka bude ve středu 12.5. o půl třetí v sálu 12. Loučím se, K.O.P" Dočetla Ginny a váhavě koukla na Harryho. "KOP?" Nadzvedla obočí. "Ano Ginn... KOP jako Kornelius Osvald Popletal. Ministr kouzel.." Vydechl Harry a už teď se mu nikam nechtělo.

"Ale Harry! To už je dnes!" Vyjekla Ginny a začala panikařit, protože už byly dvě hodiny. Harry bezeslova odešel do ložnice a oblékl se podle společenských zásad kvalifikovaných kouzelníků. Jakmile byl důkladně ošacen, se vydal dolů ke krbu, dal Ginny pusu na tvář, nabral kouzelný popel, zamumlal místo určení a už byl ten tam.

Brýlatý si to vykráčel po poloprázdné chodbě k sálu 12, kde byly už přes celou chodbu slyšet hlasy, takže Harrymu nedělalo problém to najít. Pomalu přišel ke dveřím a chytl za kliku, dveře se samy otevřely a on si sedl ke svému kamarádovi Patrikovi. Patrik byl typický hnědovlasý kouzelník. Holky se kolem něj motají, ale Harryho nějak nebere. S Patrikem se tak zapovídal, že si ani nevšiml osoby která si vedle něj na volnou židli sedla. Až když přišel samotný ministr a všichni se utišili tak se Harry posadil rovně a dále nevěnoval osobě vedle sebe žádnou pozornost. Jediný čeho si všiml byly neobvykle blonďaté vlasy, ale to už se za poslouchal do Opletalovy řeči.
"Vítám vás tu kouzelníci! Jak už jste si všimli v dopise, v Londýně se stal požár největšího divadla po premiéře hry Kouzelníci mezi námi. Nám všem je jasné, že požár založil kouzelník, který byl rozzlobený hereckými výkony, takže posílám do Londýna na měsíc speciální jednotku, kterou jsem sám po pečlivém rozvažování seskládal. Takže Lily Mansnová, George Lucas a Harry Potter budou hlavní jednotka." Řekl ministr, chvili se odmlčel a znovu spustil: "Tedy vlastně ne, místo Harryho Pottera půjde Patrik Seltor. Harry Potter bude v týmu, který bude hledat stopy, a bude se skládat z Draca Malfoye, Sandry Steel a Jessicy Blue." Harry jen vykulil oči a dál jeho výkladu nedával žádnou pozornost.
"To jsme to ale skončili, že Pottere?" Uslyšel Harry a konečně se podíval vedle sebe......

Pokračování příště😜
Omlouvám se za chyby a překlepy :)

Your Everything♥- DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat