část první

579 39 2
                                    

Všichni se schromážďovali  ve velké síni. Protože je čekal první den ve škole. Všichni byli nadšením bez sebe. Jen blonďatý student, už šest let student zmijozelu, necítil nic.
Dracovi to ale nevadilo. Jeho rodina byla odjakživa bez citů. Draco vlastně ani nikdy nedoufal, že zrovna on by něco cítit mohl. Byl úplně stejný jak jeho otec, a to musel přijmout. Vlastně mu to ani nevadilo, bylo mu to tak nějak jedno. Nejeraději by do Velké síně ani nešel, ale nechtěl Zmijozel hned první den dostat do mínusu. Takže se prostě usadil mezi Crabba a Goyla. ,,Čau kámo." Oslovil ho Crabb a otočil na něj hlavu. ,,Kolikrát ti mám říkat, že mi nemáš říkat kámo na veřejnosti." Zasyčel Draco, a samozřejmě, že se spoutala slovní válka.
Na druhé straně velké síně seděl u nebelvírského stolu všem znamý Harry Potter. Hrdina, ten vyvolený. Každý ho miloval, ale jemu samotnému něco chybělo, byla to láska. která se nikdy nemohla uskutečnit.....

Táák dámi a pánovéééé :D vítejte u nového příběhu!! Áno! Dokopala jsem se k tomu! :D Vy co už mě sledujete celkem dlouho víte, že shipování nějakých dvojic je prostě můj šálek kávy :D nehorázně mě to baví, a oufám, že u toho vydržím :) takže ahoj u dalšího dílu! :D :)

Your Everything♥- DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat