ale pokud tě moje přítomnost tak irituje, najdi si východ sám." Ušklíbl se blonďatý a dál se zase rozešel po chodbě.
——————————————
"Můžeš mi alespoň říct, proč jsi takový náladový?" Zeptal se opatrně po chvíli chození po chodbách Harry. Draco od Harryho odvrátil pohled a spustil. " Já... vidím to na tobě Pottere." Spustil najednou, ale na Harryho se pořád nepodíval.
"Co vidíš?" Zeptal se roztřeseně brýlatý. "Vidím tebe, tvoje pohledy na mě, tvoje chování vůči mě... já v tobě vidím... ehm... teplouše?" Zeptal se sám pro sebe ne moc nahlas, ale dost nahlas aby to Harry slyšel. Hned co to uslyšel se Harry zastavil, nevěděl si co si má myslet, má snad jeho blonďatý idol něco proti homosexuálům?"Jak to myslíš Malfoy? Já a dívat se na tebe? Nechtěj mě rozesmát" Ušklíbl se Harry a doufal, že mu to blonďatý spolkne. "Fajn, asi jsem se spletl, promiň." Otočil se blondýn konečně na Harryho. "Ale proč si se nechal ode mne líbat?" Nadzvihl Draco jedno obočí a upřeně se na Harryho koukal, Harry však zůstal klidný a odpověděl. "Spíš by byla lepší otázka proč si mě začal líbat hm?" Zasmál se. "No to kdybych věděl, asi nějaké omamné kouzlo" Zasmál se Draco taky, přitom sám moc dobře věděl co se děje.
*MALFOY FLASCHBACK*
"Hej Dráčku, počkej na mě"
Volala blonďatá žena s krásným úsměvem.
"Chyť si mě Daysii" zavolal blonďatý a dále utíkal po chodbě, kde se schoval za roh. Jakmile uslyšel kroky a uviděl stín postavy tak vyskočil z poza rohu
"Baf!"
"Sakra Malfoy, proč mi to děláš! Chceš abych z tebe dostala infarkt," zasmála se dívka a rozdýchávala to. Až teď si vlastně Draco uvědomil že je to vlastně moc hezké děvče.Hnědé vlasy, modré oči jako moře za poledne, nádherný úsměv a zuby jako perličky.
"Na co koukáš bráško?" Zeptala se.
"Ehhh Daisy, musím ti něco ř-říct..." zakoktal Draco.
"Ano blondsko?" Zasmála se a přátelsky Draca bouchla do ramene.
"Já vím že to bude znít úchylně, ale jsi fakt nádherná." Zašeptal
"No, kdybych byla tvoje pokrevní sestra tak to asi bude nechutný, ale jelikož jsem adoptovaná, tak ti na to odpovím asi takhle-" zašeptala na zpátek a políbila ho.
Draco byl zezačátku zaskočen, pak jí ale polibky opětoval. Přirazil ji na stěnu chodby a zkousl dolní ret. Dívka mu vzdychla do polibku a v něm jakoby to probudilo vnitřní zvíře, roztrhal ji halenku a rty se přisál na dolní část krku. Oba dva rychle dýchali a jejich vzdechy se nesly celou chotbou.
"CO TU K ČERTU DĚLÁTE?" Ozval se hlas a oba dva přesně věděli komu patřil.
"Draco Malfoy a Daisy Malfoy, to si děláte prdel" zakřičel dlouhovlasý blonďatý muž- Jejich otec
A dál si pak Draco pamatuje jen bílé světlo a křik nějakého zaklínadla.
Abych vás dostal do dějě... Nikdo kromě mě a Daisy nevěděl, že je Daisy adoptovaná, když nás načapal profesor, prvně nám vymazal paměť, naštěstí znám kouzlo jak ztracenu paměť vrátit a potom mě promněnil na buzeranta, ano, přesně tak. Udělal ze mě teplouše, líbí se mi kluci sakra!*Konec flashbacku*
SEE U SOON ♥
ČTEŠ
Your Everything♥- DRARRY
FanfictionDraco Malfoy... Student osmého ročníku školy čar a kouzel Bradavic, věčně chladný, plný elánu a tajemností začne něco cítit, Ovšem on sám neví, zda to je láska, či nenávist vůči jeho největšímu nepříteli Harrymu Potterovi. Jejich věčná nenávist ale...