Část pátá

333 37 7
                                    

Takže vás tady zdravím:) ještě než začnete číst tak se vám chci omluvit za tu dlouhou pauzu. Byla jsem totiz v nemocnici a tam jsem napsala tak 7 dalších dílů, no a teď jsem se dostala domů na wifi, a proste se mi to smazalo :/ takže se moc omlouvám. Na druhou stranu ale teď když konci škola budu mít více času, což znamená, že to rychle doženu nebojte :)

Poté, co se Harry dostal domů, poslechl si od Ginny nepěkný proslov o tom, kde byl, proč ji nebral telefony, že se o něj bála, a tak dál. Harry ale tomu vůbec nevěnoval pozornost. Prostě se v půlce proslovu sebral a šel si balit věci na vyšetřování. Harry vlastně ani nepočítá, že tam něco bude dělat, a tak to nazývá spíše zájezd. Pomalu přistoupil k prázdnému kufru a zamyslel se... "Opravdu chci někde strávit týden s Dracem na pokoji?" Zeptal se pro sebe... sám totiž tušil, jak to dopadne. Totálně se před Malfoyem ztrapní, a Malfoy už s ním kvůli jeho orientaci nebude chtít nic mít. Z přemýšlení ho vyruší cosi klepajícího na okno- sova. A nejen ledajaká sova. Byla černého zbarvení, ale na hlavě měla bílé tečky, byla jedním slovem nádherná. Oproti ní Hedvika vypadala jako popelář. Harry si podal psaníčko z jejího zobáku, a začal číst.
"Ahoj Harry,
Dnes se ke mě dostavil Popletal, který mi řekl, že je změna plánu a že se již za půl hodiny máme sejít před ministerstvem. Tak hodně šteští.
Tvůj Drak."
Harry se zasmál nad přezdívkou, kterou se Draco podepsal. Ale smích ho hned přešel, když zjistil, že nemá ani pořádně zabaleno, a za chvíli musí být před ministerstvem. Proto naházel poslední věci rychle do kufru. Když běžel k přemisťovadlu, modlíc se aby nic nenechal doma, narazil na smutnou Ginny.
"To si se nechtěl ani rozloučit Harry?" Řekla smutně a založila ruky na prsou. "Promiň Ginn, tak nějak už toho mám moc... teď mi přišel dopis, že se mám dostavit na ministerstvo už teď, a já ještě ani neměl pořádně zbaleno a...a..." rozhazoval kolem sebe rukama Harry, Ginny ho chvili pozorovala a pak ho obejmula. "Ty to zvládneš, Harry." Zašeptala uklidňující slova, a vrazila Harrymu kouzelný prášek do ruky. Poté už jen uslyšela "Ministerstvo kouzel" a Harry byl ten tam.

Harry se blížil k hlavnímu vchodu, u kterého nervózně přešlapoval Draco s Popletalem.
"Á, ahoj Harry!" Usmál se na něj Popletal. "Dobrý den pane." Usmál se Harry a podal si s ním ruku.
"Tak chlapci, svolal jsem vás protože mám o vás trochu pochybnosti." Začal se svojí řečí popletal. "Vy dva jakožto dávní nepřátelé teď budete měsíc sdílet pokoj, buď s manželskou postelí, nebo se dvěma oddělenýma. Proto jsem vás svolal dřív, aby jste si vylosovali pokoj, a rovnou se tam přemístili, abychom se vyhli nějakému rozruchu." Dořekl, hluboce se nadechl a pokračoval. "Nuže, v tomhle pytli mám 13 lístečků, 6 z nich mají oddělené postele, 6 z nich manželské, a jedna má jen jednu velikou postel. Inu, kdo z vás bude losovat?"  Položil konečnou otázku a Harry s Dracem se na sebe podívali.
"Já budu hlasovat!" Ujmul se vlády Harry a Draco se zamračil. "Jestli budeme mít manželskou postel Pottere, tak spíš na balkóně." Založil ruce na prsou. Harry se zasmál a strčil ruku do pytlíku. Chvilku se v něm přehraboval a nakonec vytáhl pokoj, na kterém bylo číslo osm. "Takže pánové, chyťte se! Jdeme se přemísit" Rozkázal popletal a oba poslechli.
Zanedlouho už stáli před hotelem, který vypadal vážně luxusně. Všichni tři nastoupili do proskleného výtahu, který je zavezl do úplně posledního patra, kde byl pokoj osm. Harry vzal rozstřeseně za kliku a pomalu otevřel pokoj.
"Pottere já tě zabiju!" Přimáčkl Draco Harryho na stěnu a chytil ho pod krk. Popletal naštěstí už odešel a tak to divadlo naštěstí neviděl. "6 pokojů bylo se dvěma postelama, a ty! Ty vylosuješ tu jednu, která má jednu postel!" Začal po Harrym řvát a Harry se začal dusit. Co se to s Dracem stalo? Proč se najednou proměnil v takovou bezcitnou bytost?

To be continued...
Ahoj ahoj ahoj!😃 ne, vážně jsem neumřela,  😬 ale to jsem vám nahradila touhle kapitolou😈 mějte se krásně, a uvidíme se u další kapitoly!
S láskou Tess😘

Your Everything♥- DRARRYKde žijí příběhy. Začni objevovat