"Bugün hüzün ve mutluluğu aynı anda yaşayacağım.Onu bugün, bir sene sonra tekrar görüceğim.Öyle çok özledim ki sabırsızlanıyorum herşeyi ayarladım annemler bu akşam evde yok çatı katında onunla buluşacağım.Gerekenleri yaptım şeytan çemberini çizdim ve her bir köşesine mumlari koyup yaktım.Bir kaç büyülü kelime söyledim ve şu anda bunu yazarken onu bekliyorum.(O anda gök gürülder)Hoşgeldin Halil bana varlığını hissettir.Mumlar sönüp sönüp tekrar yanıyor,burdasın Halil hoşgeldin.Günlük şu an kendi kendine "hoşbulduk" yazdı.Ardından "kimsin sen?"Ben sana ilk gördüğü andan beri aşık olan genç bir kızım seni görmek istiyorum bu mümkün mü?Günlükte tekrar "Hayır bunu yapamam yoksa sen zarar görürsün" dedi.Ben herşeyi göze aldım.Halil "Bunun başka bir yolu var sana daha sonra anlatacağım yarın tam saat 3.00'te burada çemberi çizmiş ve mumları yakmış ol."dedi ve günlükten yazdıkları silindi."Içimde kötü bir his oluştu ve günlüğü kapattım.Bu evde resmen yıllar önce bir ölüyle iletişim kurulmuştu kendimi normal hissetmiyordum.Bugün daha fazla devam edemiyecektim uyumaya çalıştım ve güçlükle uyudum.Sabah erken kalkıp okula gittim.Arkadaşlarımın hepsi bana farklı bakıyordu.Ne olduğunu sordum kimse birşey söylemedi.O anlık takmamaya çalıştım çünkü kafam çok doluydu.Eve döndüm ödevlerimi bitirdim ve annem geldi.Merhaba kızım okul nasıldı diye sordu.Berbattı dedim.Sebebini sordu bilmiyorum herkes bana farklı baktı dedim.Yanıma oturdu ve bana sana sebebini anlatacağım dedi.Babamın uyuşturucu satıcısı olduğunu söyledi inanmadım.Bana boşanma evraklarını gösterdi.Mazeret olarak aynen annemin dediği yazıyordu.Adeta şok oldum babamin kullandığına rastlamıştım fakat çok takılmadım sürekli bağırır annemi döverdi.Ticaretini yapacağını düşünmemiştim.Demekki herkes bana o yüzden bakmıştı.Babam hapse girecekti.Hemen odama çıktım ve saatlerce ağladım fakat aklım günlükteydi.Günlüğü tekrar elime aldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mazide ki Karanlık
Misterio / SuspensoYaşlı bir kadının geçmişiyle yüzleşen genç bir kızın hikayesi. Gerilim ve korku etkisi yaratır.Okurken kendinizi hikayenin içinde hayal etmenizi öneririm çünkü bende hayal ederek yazıyorum.Hikayelerde herkes korkmayabilir ama hayal gücünüz sayesinde...