1- Şükür Sabırdı, Sabır İse Şükür...

69 8 0
                                    

  Bismillah

     Sessizliğin nidasıydı yalnızlık... İlkbaharı terk eden rüzgar gibi yağmur gibi  hiç olmamış gibi bir hiçmiş gibi sessizce ,usulca . Tıpkı gözyaşı gibi ....

Allah'ın varlığı, sabrın tecellisi, namazın dostluğu yardımcı oldu..
Sessiz yanlızlığa ,sessiz hüzüne ...Sevgi oldu,merhamey ,iman oldu bu sabır....

Gözlerimi açtığımda saat 05:53 sabah ezanı yankılanıyordu sessiz sokaklarda . Büyülüyordu bu ses beni sessizce ezanı dinledim babamın sabah namazına beni öpüp uyandırmasına alışmıştım ama babam yoktu tıpkı annemin beni bırakıp gittiği gibi oda Rabbine kavuştu.

Gözyaşlarımı silip muhabbete gitmek için abdest almaya gittim. Abdestimi aldım odama girdim secademi serip ellerimi açtım Mevla'ya kutlu sohbete dua ederk başladım ...

Allah'ım sana binlerce şükürler olsun. Annem gitti babam gitti ama üvey annem var üvey abim var onları başımdan eksik etme Ya Rabb!! Bazen annem sinirleniyor bazen kızıyor sen onu ıslah eyle yarabbim. Sen onları diğer dünyada razı gördüğün kullarından eyle...Anneme babama cenneti nasip eyle mekanlarını cennet eyle Ya Rabb!!... Amin.

Gün yavaş yavaş aydınlanmaya başlıyordu. Yataklarımı toplayıp odunluğa gidip biraz odun ve kömür aldım. Sobayı doldurup yaktım. Kahvaltıyı hazırladım . Annemin odasında doğru gitim kapıyı çaldım ve:

-Anne kahvaltı hazır .

- Tamam kız geliyorum.

- Tamam annecim.


Kahvaltıyı son kez daha kontrol ettikten sonra annem ve abim uyandı. Kahvaltı yaptılar benim onlarla yemek yememi istemiyorlardı.

Belkide onlara babamı hatırlatıyorum diye beni görmeyi istemiyorlar. Bunu bilemem ama onlar benim abim ve annem onları üzemem.


Abim annem sohbet ediyorlardı. Bende anneme çay dolduruyordum.

-Anne benim param yok bana para lazım.

-Tamam paşam vereyim . Zaten başka mırasımı hak edicek kimsem yok oğlumdan başka.


Yanlışlıkla elimdeki çaydanlığın kapağı sofranın ortasına düştü. Abim çok sinirlendi kolumdan tutup beni odunluğa götürdü.


-Sen ne sakar ne salak bir kızsın lan!!
Zaten o babam olucak adam seni başımıza bela gibi bırakıp gitti bide senin beceriksizliğini mi çekicez diyip tokat attı yüzüme. Ve beni odunluğa kilitledi.


-Abi özür dilerim senden özür dilerim ...
Diye bağırsamda olmadı. Yine annem ve abim benim yüzümden üzüldüler . Allah'ım yarabbim sen beni affet ne olursun affet. Uzun süre ağladım gözlerimi hisetmiyordum soğuktan ellerim uyuştu. Annem odunluğa geldi.

Sessiz SevgiliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin