Evime girdiğimde ev toplu ve düzenliydi. Bar bölümüne gidip en sert içkiyi elime aldım tam içeceken annemin sözleri kulağımda çınladı:
-Oğlum sakın haramdan yana durma haram seni hüsrana götürür. Demişti güzel annem .
Elimdeki içkiyi çöpe atıp yatağıma girdim bu halde başka birşeyde yapamazdım zaten. Başımı yastığa koyduğumda direk uykuya daldım.
Elif'ten:
-Eve yeni gelmiştim Suzan aba bana akşam yemeği yapmamı söyledi. Hemen akşam yemeğini yaptım sofrayı indirdim . Abimle Suzan abla yemek yemeye başladılar. Bende abdest alıp namazımı eda etmek için kalktım ayağa odama gidip namazımı kıldım. İki gün sonra annemin ölüm yıldönümüydü . Bunu annemin ölümünü unutamazdım .Abimin beni çağırmasıyla hemen yanlarına gittim.
-E ee Elif hanım işini anlat bakalım ne iş yapıyorsun?
Abimin beni düşünmesi çok hoşuma gitmişti.
-Abi holdingin aşçılığını yapıyorum .
-Onu boşver gitsin sen paradan haber ver bakalım.
-Abi daha onu konuşmadık.
Dememle Suzan ablanın lafa girmesi bir oldu:
-Oğlum bu kız parayı yer sana söylüyeyim.
-Hele bir yapsın onu ayaklarımın altına alırım.
-Anne abi one sözdür ben sizin için çalışıyorum o para sonuna kadar sizindir.
Abim ile annem oturuyorlardı ben ise bulaşıkları yıkıyordum.
Emre'den :
-Ateş'i kontrol etmek için evine gittim. Anahtarı bende de olduğu için kolay eve girdim. Ateş'in ateşi çıkmıştı sırılsıklam olmuştu. Annesini sayıklıyordu. Doktoru aradım hemen geldi ve yarası enfeksiyon kaptığını ve bir hafta dinlenmesini ve ilaçlarını düzenli kullanmasını söyledi. Ve yanında bilen birinin olması lazım dedi. Bu sözleri üzerine aklıma Elif geldi . Ateş sancılar içinde kıvranıyordu.
Elif'in adresini alıp hemen evine doğru gittim. Nişanlım Menese ardı:
-Emre neredesin bitanem?
-Ateş rahatsız güzelim yanına bu gün sana söylediğim kızı götürecem.
-Çok geçmiş olsun. Bitanem Ateş'in yanına o kızı bırakırmı ki ailesi ? Yada senin anlattığın kadar terbiyeli ise kabul etmezse ?
-Bilmiyorum bitanem inşallah gelir Ateş'i Elif'ten başkasına teslim edemem.
-Anlıyorum bitanem neyse nur yüzlüm benim şarjım biticek eve gidince konuşuruz.
-Tamam güzelim kendine iyi bak eve gidince ben seni ararım tamam mı?
-Tamam bitanem.
Diyip kapatı. Ben bu kıza aşığım din kültürü öğretmenliği yapıyor Menesem. Babası , annesini geçen sene trafik kazasında kaybetik. Komşumuz olduğu için çok iyi tanıyordum. Çok acı çekmişti meleğim. Yaralarına melhem olucam onun.
Derken Elif'in mahallesine geldim evini bulup kapıyı çaldım.
-Selamun Aleyküm birader.
-Ve Aleyküm selam beyim buyrun içeri girin.
Beni tanıyordu galiba çocuk. İçeriye geçtik ve oturduk. Elif içeriye girince çok şaşırdı ufaklık.
-Emre abi hoşgeldin .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Sevgili
ChickLitAnnesiz babasız kalan yetim ve öksüz bir kızın hikayesi... Yaşadığı eziyetlere rağmen kimsenin kalbini yalnışlikla kirmaktan korkan masum bir kızdı . Hz. Fatıma annemizi kendine rehber kılmış bir kız. Çalışmak için gittiği yerde onu kaderi bekliyor...