Elif ve Ateş odalarından çıkmadılar. İçeriye gittiğimde Menese babaanneme birşeyler anlatıyordu:
-Babaanne bizim bildiğimiz Ateş abi ilk defa bir kızı bu kadar kıskandı. Buda yetmediği gibi Elif'te onu mağazadaki kızlardan kıskanmış. Bunlar aşkın sevginin belirtileri.
-Evet babaanne . Size bir süprizim var çok şaşıracaksınız .
-Ne oldu eşek sıpası ? Anlat çabuk.
-Ateş bu gün Elif'e aşık olduğunu söyledi ama Elif'in haberi olmasını istemiyor.
-Neden oğlum?
-Babaanne orasını da onlara bırakalım.
-Emre ben eminim ki Elif'te Ateş abiye aşık.
Elif'ten :
-Şimdi Ateş beni kıskandı mı ?Ama kıskanamaz ki onun sevdiği kız var.
Allah'ım sen bana akıl fikir ver. Sen kalbime sabır sıhhat ver Yarabbim...
Aşk dediğin nedir sessiz sevgili?
Geç saatlerde uykunu bölen özleminmi?
Yoksa aklının hep içinde kurt gibi yiyip bitiren gözleri mi? Sözleri mi?Gülümsemesi mi?Hiçbiri değilmi ?Secdeye Allah için değen yüzü, Allah için konuşan sözleri, Kur'an-ı Kerime değen gözlerinin ve tebessümünün tecellisiydi o sessiz sevgili...
Allah rızası için sevdin . Gönül bağladın ıssız çöllere ,Issız dağlara ..
Allah'ı hatırlatandı o sessiz sevgili ..
Allah'ı hatırlatandı o sessiz sevgili...Kına Gecesi:
- Elif hadi içeride kuaförler seni bekliyor .
-Tamam Menese geldim .
-Hadi çabuk !!
İçeriye girdiğimde Menese uzun mor renginde bir elbise hafif makyaj ve krem tonlarında bir şal takmıştı. Cidden çok güzel olmuştu.
-Menese süper olmuşsun Maşallah . Emre abi seni görse bir daha aşık olur.
-Ay cidden mi ? Ya tatlım sen beni bırak sen niye hala bindallıyı giyinmedin?
- İşte giyiniyorum yardımcı olursan biraz .
-Tabiki . Menese bindallıyı giyinmeme yardım ettikten sonra Emre'nin yanına gitti . Ben ise Ateş'in odasındaydım. Babaannem bu oda daha büyük olduğu için bu odada kalmamı istedi.Burada hazırlanmamı daha uygun buldu . Bindallıyı giyindikten sonra makyaj yaptılar kırmızı Osmanlı motifli hafif kabarık bindallı ve kırmızı bir şal üzerine gümüşten bir süs koydular. Kırmızı duğakıda şalıma sabitledikten sonra hazırlandım. İçeridekiler çıktılar . Ateş'ten Menese yüzden benim için parfüm almasını istedim . Parfümü aldım açtım sıktığımda buram buram şeftali kokusu vardı. Bu koku sayesinde gözlerimi kapattım ve kokuyu almaya devam ettim.
-Ateş'ten:
-Bu gün benim ve Elif için önemli bir gündü . Ama en çok benim için önemliydi galiba çünkü Elif hala istediği adamı bulamamıştı.
-Ateş abi sen hala ceketini almadın mı?
-Emre abi alıcam işte ama içerisi müsait değil herhalde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Sevgili
ChickLitAnnesiz babasız kalan yetim ve öksüz bir kızın hikayesi... Yaşadığı eziyetlere rağmen kimsenin kalbini yalnışlikla kirmaktan korkan masum bir kızdı . Hz. Fatıma annemizi kendine rehber kılmış bir kız. Çalışmak için gittiği yerde onu kaderi bekliyor...