2. BÖLÜM: " bu kız da kim? Nereden çıktı? "
Sanki düşüncelerimi okumuştu.. gülümseyerek:" evet ben 2 gün önce okulda çarpıştığın çocuğum.. adım L.. senin gibi üniversite 2. Sınıf öğrencisiyim... ve ben.." sözünün devam etmesine izin vermeden " ne? 2 gün burada mıydım? Hem neden? Ya da nasıl? Dur 1 dakika.. sen insansın değil mi? Ya da nasıl desem?.. o kız ya da yaratık.. onlar neydi be canım? ... ah~ aklımı yitireceğim?..." ben bu soru dizelerini sıralarken L. denen varlık sadece gülümsemişti... ha bu arada söz arası çok tanıdık bir siması vardı.. ünlü biri miydi ki acaba?...
Benim saçma iç konuşmam L 'in konuşması ile sonlandı ve başladı anlatmaya..
L:" aslında yarı insan yarı melek sayılırım.. ama Kahraman olarak nitelendiriliyorum... görevim Şeytanları def etmek. O kız ya da dediğin gibi yaratık 2. Sınıf bir şeytandı.. neden senin peşinde olduğuysa..inanılmaz çekici kanın..." bunu derken bana yaklaşmıştı, ve bende onu elimle iterekten.
Ben:" eee ne olmuş? Ne kanı? Ne meleği? Bunlar sadece masallarda olur! Çocuk mu kandırıyorsun sen!!" gerçekten akıl almazdı..melek.. şeytan.. hah~ bunlara hayatta inanmam!!!!
L:" bunlara hemen inanmanı bekleyemem.. ama ya gördüklerin.. onları nasıl açıklayacaksın..!? en iyisi sadece dinle.. sende tanrı ya da tanrıça kanı var! Aynı fantastik kitaplardaki gibi değil mi? yani şeytanlar bir tanrı kanı akıta bilirlerse ve onun gücünü elde edebilirse neredeyse yenilmeyecek dereceye gelir!! "dedi. Birden dediği şey kafa mı kurcalamaya başladı ' tanrı yada tanrıça..' hemen atıldım..
Ben:" ne? Tanrı ya da tanrıça kızı mıyım ben~? Ama nasıl? Bu imkansız!!"
L:" imkansız diye bir şey yok! Annemin melek olduğunu bu yüzden de yarı melek olduğumu öğrendiğimde bana da aynısı olmuştu! Ya annen ya da baban.. ama yine de yarı insansın.. ancak Tanrı kanın daha yüksek.."
Ben: " peki ya hangisi? Annem mi babam mı?"
L:" bilmem hangisi yanında değil?" bu sorusu kafamı karıştırdı çünkü hiçbiri yanımda yoktu 1 yaşında yetimhaneye terk edildiğimden beri..
Ben:" ikisi de.. ikisi de küçüklüğümden beri yanımda değiller! beni terk ettiler! Biliyor musun! Ben Koreliyim ne Japon ne de İngiliz..."
L:" ama nasıl? Okul kayıtlarında ailen var gözüküyor! Yani yetim değil.."
Ben:" tabi değilim şuan! Çünkü çocuğu olamayan zengin bir aile beni evlatlık aldılar!"
L:" ha~anlıyorum.. üzgünüm.." ah~ne saçmalıyor bu çocuk!
Ben:" peki bu konuda senin işlevin ne? Neden buradasın? Yoksa korumam falan mısın?" dedim muzip bir tavırla...
L:" tabi ki de hayır! Ben sadece oradan geçiyordum ve sana yardım ettim. Bu ilk ve son olacak! Şeytanlarla uğraşamam! "o anda L ' in kim olduğunu fark ettim. İnfinite grubunun üyesi, yüzü, en yakışıklısı, harikası, meleği... aha~ hemen lafa atıldım!
Ben:" sen infinitenin üyesi değil misin?! Ah~ size melek diyorlardı... hepiniz mi meleksiniz?" dedim sorar meraklı bir ifadeyle...
L:" ah~ sen nereden biliyorsun? Şey hepimiz değiliz ben hoya ve sungyeol...."
Ben:" başka melekler var mı? Ya da hah~ şeytan ünlü var mı?" dedim. Nedense birden meraklanmaya başlamıştım..
L:" evet birkaç tane daha var! Mesela sungjae! Btop'dan o bir melek! Daha doğrusu o gruptaki tek melek! Ayrıca şeytanlarda var ancak daha tespit edilmedi.. gruplar kuran kişiler ya da ünlü olanlar çoğunlukla güçlü ve 1. Sınıf oluyorlar.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEKLER VE ŞEYTANLAR YA TANRILAR DA VARSA
FantasíaGayet sıradanken tek bir günde hayatının temelli değişmesi ile başladı her şey.. Kurgu sandıkları gerçekse peki ya gerçekleri...