7. Bölüm; " BENİM NİŞANLIMSIN!! "
#Alex'in ağzından;
Onun bırada ne işi vardı? Dün onu sağsalim evine bırakmıştım, buraya nasıl gelebildi? Onu kim buraya getirmeye cürret etti?!
Bu işin altındaki kişi her kimsi işi bitti!Onu kolundan tuttuğum gibi dışarı çıkartıp kendi evime getirdim. Korkmuş bir şekilde bana bakıyordu... Ah! Harika şimdi her şeyi açıklamak zorundayım... Öncelerden olduğu gibi hafızasını silebilirdim ama artık bunu istemiyorum!
Benim kim olduğumu bilmeli, kabullenmeli...
Onu tekrardan çekiştirerek odamdaki yatağa oturttum.. Ona nasıl anlatabilirsim ki her şeyi... Ah! Çıldıracağım şimdi~
#Elmira'nın ağzından ;
Tamamen çekiştirmeye dayalı bir yolcuğun sonunda tanımadığım birinin evindeydim, hatta yatağında oturuyordum. Eğer şimdi biri bana açıklama yapmazsa çığlık atacağım!Buraya geleli neredeyse yarım saat olmuştu ve beni zorla alı koyan maskeli vatandaş Bir ileri bir geri giderek beynimi sulandırmıştı! Artık sinirlerim bile insanlıktan çıkmıştı bende bastım çığlığı! " yhaaaaaaaaaaaaaa~!!!! "
benim ani çığlığım üzerine maskeli vatandaş bana şaşkınlık ve endişe ile " ne cırlıyon mal! " şeklinde bakmıştı.. Bu bakışlar üzerine hemen daldım konuşmaya:
" ya bana açıklama yapmalısın! Burada çıldırmak üzereyim ve kafam kazan gibi! Sana sormak isteğim çok şey var.. Bunlar,..Ehh.... Hah~ Neden beni kaçırdın? Benden ne istiyorsun? Organ mafyası mısın?.. Yok ya bu olmadı.... Şey.. Bide.."
Ahanda şimdi beynim çalışmayı durdurup emekliye ayrıldı!Benim sorularım karşısında bana garipseyerek baktıktan sonra konuşmaya başladı, " bak nereden başlayacağımı bilmiyorum ancak şunu bil ben seni kaçırmadım kurtardım! Ve... Sen aptal mısın? Ya da beyninde tümör mü var?" Bu söyledikler ne karşılık benim tepkim sadece "Ha?" Oldu... ( tamam vurmayın ciddi bir konuşmanın ortasında ani bir çıkışmaya verecek olağan tepkim budur benim.)
" sen.. Yani hangi akla hizmet şeytanlarla dolu olan bir mekana girdin? Ve en önemlisi oraya nasıl gelebildin?!" Diye 2. Bir kez çıkıştı! Ben direk savunma mod open diyip başladım;
" yha sen kim oluyorsun da bana hakaret edebiliyorsun ya! Sanki bilerek gittim oraya uyandığımda oradaydım zaten!", " ne? Ne dedin sen? Orada mıydın? Bu imkansız ben seni evine götürmüştüm... Ah~! Bana her şeyi anlat uyandığında tam olarak neredeydin? Yanında biri var mıydı? Seni kim balo salonuna götürdü?" O kadar hızlı konuşmuştu ki şok olmuştum... Bende ne olduysa hepsini anlattım..******
Sonuç ne mi? 1 saattir sessiz duruyoruz, ne zaman konuşmaya kalksam beni susturuyor, lafı ağzıma tıkıyordu!" seni evine götürmüştüm... " bu da ne demek oluyordu şimdi? Bu bilmediğim yerde uyanmadan önce hatırladığım tek şey miso ve mavi gözlerdi... Yoksa?
" sen!? Beni evimdeki yaratıktan ve çıkmaz sokaktaki misodan kurtaran kişisin?! " dedim hafif sesimi yükselterek. Bana bir müddet şaşkınca baktıktan sonra konuşmaya başladı, " evet.... Ancak sen nasıl? Nasıl beni hatırlıyorsun? Hafızanın sil..." ,"ne?! Sen benim hafızamı mı siliyordun!!? Neden, nasıl, ne zamandır, nerede başladın, nite, kim istedi?!" Cidden aşırı şok olmuştum bu nasıl mümkün olabilirdi ki? ' salak melekler ve şeytanların tam ortasındasın! Olamsı tabi ki olağan!' Lanet iç sesim de işe karıştığına göre tamam artık evrenşn sırrını çözmeye dönelim..." evet.. Ama hep ben değildim! Küçüklüğünden beri senin korunman için yapılan sihrin etkisi olağanüstü şeyler ile ilgili anılarını siliyor ve ya hafızanın gerisine atıyordu... Bu görev senin üvey ailenin göreviydi ancak bu görev senin 18 yaşına gelmen ile sonlanmıştı..ancak üvey ailen seni 2 yıl daha korumaya devam etti taki sen buraya gelen kadar! Aslında burası doğru seçim olmuş diyemem, çünkü burası insanların gözünde uzak bir yer ancak hem melekler hem de şeytanlar için tam bir yerleşim alanı! Seni koruyanların yanından ayrılması ile büyük bir karmaşa çıktı, artık sihir sana işlemiyordu bu yüzden tamamen odak noktası olmuştun! Sadece şeytanlar için değil, çeşit çeşit mistik yaratıklarında ilgisini çekmiştin!ve korunman için ben geldim, çünkü.."
Sözünü kesip kısık bir sesle " neden..?" Dedim bir anda... Şaşırmıştı! " neden bir tek ben? Sen değil, L. değil, Cecil değil de neden ben? Benim ne özelliğim var?Ve ..sen! Sende kimsin?" Bir çırpıda söylemiştim aklımı kurcalayan en büyük soruyu..
"Sen özelsin çünkü senin yeteneklerin özel, çünkü sen teksin, çünkü sen güçlülerin kızısın çünkü sen... BENİM NİŞANLIMSIN... "Bölüm sonu..
Yazan: Gökçe Ayça Ayaz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELEKLER VE ŞEYTANLAR YA TANRILAR DA VARSA
FantasíaGayet sıradanken tek bir günde hayatının temelli değişmesi ile başladı her şey.. Kurgu sandıkları gerçekse peki ya gerçekleri...