4. Bölüm: kim bu gizemli?

215 17 1
                                    

4. Bölüm: kim bu gizemli?

L." O zaman benimle kal!"...

L.'in tepkisi olağandı, her zamanki gibi soğuk. Ancak söyledikleri beni az kalsın şoka sokuyordu.!. Ağzım açık bir şekilde" ne?? S..sen ve ben aynı evde mi?... Ama şşey.." L. Eliyle hafifçe ağzıma vurarak,

L." Kafanda garip hayaller kurmayı bırak! Sadece senin güvenliğin için..."

Ona neler oluyordu ki böyle? Daha geçen bana olan ilk ve son yardımı olduğunu söylüyordu! Ne değişti ki?

Ama yine de haklı olduğu bir konu vardı! Kalacak hiç bir yerim yoktu ve sürekli- bir şekilde- bana yardımı dokunan L. Ile kalmaktan başka çarem yoktu~ Hem onun gibi mükemmelliyetçi biri bana bir şey yapmaz ki...

Hışımla ayağa kalktım tabi benim hızlı hareket etmem sonucu L. e çarpmıştım. L. Şaşkın ve kızgın bir ifade ile bana baktı. Onun şaşkınlığını gidermek için bende cevap verdim

Ben üzerimi düzelterek" tamam seninle kalırım ancak sakın ..." Daha sözümü bitirmeden L.beni baştan sona inceleyerek "sakın aklından garip şeyler geçirme, benim standartlarım yüksektir! Gidip bir çantaya bir kaç günlük giysi al bende en kısa sürede kalabileceğin yeni ve güvenli bir ev arayayım. "Dedi...

Odama doğru giderken bir yandan da kendi kendime bıtbıtlanıyordum 'Hah~ standartmış Bu ne diyor böyle hah~ benim standartlarım onunkinden daha yüksek bir kere! Aish...' O anda birden yatak odamın camı kırıldı ancak ben kendimi yatağın arkasına atmamla L.in odaya girmesi bir oldu! Camı kıran her neyse orada değildi artık .. L. De beni kolumdan tutup hızlıca odadan çıkarttı. O anda koluma soğuk bir şey çarptı kafamı çevirdiğimde onun Kılıç olduğunu farkettim, ne ara yanına almıştı ki?

Beni o kadar hızlı çekiştiriyordu ki kolum kopacaktı! Evimden hızla çıktık. Benim evimin hemen yanındaki eve doğru gideceğimizi sanıyordum ancak öyle olmadı elime motor kasık verip motora binmemi işaret etti! Hah çıldırmış olmalı~ benim öyle güvensizlik bir şeye binmem imkansız!!

Ancak bu düşüncelerim L. I'n motoru çalıştırması ile son buld. L. kaskını takarken" ya çabuk binersin ya da seni burada bırakırım!" Dedi . İşte geri dönmüştü gerçek L.

Bende onun iyi niyetini daha fazla suistimal etmeyecekten hızlıca motorun arkasına geçtim. Kasık kafama geçirmemle L. in gaza basması bir oldu. Korkuyla L.in beline yapıştım. Sarılmamla L.in karın kaslarını hissetmem bir oldu, bu çocuk harbi taş!

O motoru hızla sürerken bende olanları kendince yorumlamaya çalışıyordum. Bu melek şeytan saçmalığı uzun süredir olan bir şeyde neden daha önceden değilde şimdi -burada- ortaya çıkmıştı ki? Ya da yoksa önceden de oluyor muydu, ben çocukken falan? Beni koruyan birileri mi vardı acaba? Ah~ hız beni tutar! Umarım midem bana karşı insiyatifli davranır!

L.in yani myungsoo nun ani bir şekilde motoru durdurması ile az kalsın motordan düşüyordum - evet evet ben çok sakarımdır~-!!

L. Kafası ile in işareti yapınca ellerimi sıkı sıkı tuttuğum belinden çekerek indim. Ilk önce biraz sersemlesemde ayakta durmayı başardım. Ne kadar hızda gitmişti acaba? Midem bir tuhaf davranıyordu...ah olamaz kuluçkam galiba! Ah hayır~~

Ve evet L.in üzerine kustum. Beni öldürecek, kesinlikle öldürecek! O kadar kötü bakıyorki bana tabi aynı şey bana da olsa bende öyle bakarım! Ama yinede ~

#L.in ağzından;

Ben gaza bastıkça o belimi sıkıca kavrayıp başını iyice sırtıma dayıyordu. kalp atışlarım birden hızlanmaya başladı! Acaba bunu hissedebiliyor muydu?

MELEKLER VE ŞEYTANLAR YA TANRILAR DA VARSAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin