Lyr 21: Müzik Önerileri

1.5K 92 79
                                    

Medyada Melanie'cimden mrs potato head var. Not: Video aşırı anlam içerir.

Merhaba. Kusura bakmayın 4 gündür bölüm atamadım. Aklıma birşeyler gelmemesi bir yana son günlerde yaşadıklarımdan ve aklımda dolaşan tilkilerden dolayı bölüm atmayı ihmal ettim. "Mutlu olma kılavuzu diye kitap yazıyosun, mutlu sanıyolar." esprisini yapmayı ihmal etmeden sözüme devam ediyorum. Bende dedimki en iyisi sık sık dinlediğim ve müptelası olduğum şarkılardan okuyucularımla paylaşayım. Sonuçta en güzel dert ortağı şarkılardır. Şarkı dinlediğinde içinde bulunduğun ortamdan beynen uzaklaşırsın. Bu şarkılar, benimle üzüntülerimi ve mutluluklarımı paylaştı. Gerçekten bir kere dinledikten sonra benim gibi b*kunu çıkarana kadar dinleyeceksiniz. Doğrusu hepimizin müzik zevki bir değil ama aşağıda her telden müzik var. Hatta çok nadir arabesk bile dinlediğim oluyor. Herneyse bence bir bakın. Bu arada bana istediğiniz zaman mesaj atabilirsiniz. Cevap vermeye çalışırım.

Melanie Martinez'in bütün şarkıları -biraz aşığıyımdır da-(en çokda Mrs potato head).

Alessia Cara- Here (tek kelimeyle favorim).

Jessie J- Flashlight

Ed Sheeran- Give me love

İndila- Le vide

Katy Perry- E.T. ft. Kanye West

Lana Del Rey- Born to die

Sia- Big girls cry

Sia- the greatest

Rihanna- Towards the sun

Adele- Hello

Halsey- colors

Aurora- Runaway

LP- Lost on you

Ed Sheeran- Shape of you

Halsey- Closer

Shane- Dance

Amy Winehouse- Rehab

Zaz- On ira

Sofi Tukker- Drinkee

Avril Lavigne- Complicated

Lana Del Rey- Blue Jeans

Türkçe

Şevval Sam- Sen beni ömrünce unutamazsın -bodrum masalı- (pek bu tarz dinlemem ama şarkıya getirdiği yorumla beni hayran bıraktı açıkcası)

Sertab Erener- Aşk. (Ferah Zeydan'dan ve Gökçe Özgül'dende dinleyin bence. Onlar bambaşka güzellikte söylemiş. Bu arada en sevdiğim türkçe şarkılardan biri.)

Kalben- Haydi Söyle

Buray- Aşk mı lazım

Buray- Kimsenin suçu yok

Yalın- Sesinde aşk var.

Sagopa Kajmer- 366. Gün

Ebru Yaşar- Gözlerimde gece oldu.

Murat Boz- Gün ağardı

Eda Baba- Son arzum

Çağatay Akman- Gece gölgenin rahatına bak. (Bu olmasa olmazdı şimdi sjsdfgqvx😂)

MUTLU OLMA KILAVUZUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin