-1. Bölüm -

564 69 35
                                    

Şimdikkk.. ilk başta
bu benim ilk kitabım umarım beğenirsiniz🌸

İnanın bana yazarken çok özeniyorum.

Umarım yazdığım bu hikaye ruhunuza hitap eder.

Umarım sizde yazdığım satırların birinde kendinizi bulursunuz...

Acemiliklerimi yazım yanlışlarımı afeddin✋

Kendinize iyi bakın ...

Hehhh bide bu hikayemi okuyan kişi sende;
*iyki varsın
*iyki kitabımı okuyosun ve şunuda bil ki sen sadece kitabımı okumuyosun beni sevindiriyorsun🌸💕
O zaman hayatınızdaki her seyin istediğiniz gibi gitmesi dileğiyle...

Ş

unu unutmayın ki her kitap okunmayı hak eder...

Multimedya: Miray Tan

"Yeter!"
Elimden herşeyi alabilirsin ama hayallerimi asla!!

Diye bağırarak odamın kapısını sert bir şekilde kapattım. Kapıyı sert kapattığımın tek ispatıydı odadaki yankı sesi.

Arkamdan gelen hem söven hemde beni hayalimden caydırmaya çalışan anneme aldırmadan kendimi yatağıma attım.

Katlanamıyorum bu kadına!!
Hayatımı onun isteklerine bağlı kalarak yaşamamı istiyor.

Zaten tam 18 senedir hayatımı mahv etti yoksa ***** mı demeliydim.

"Ben miray. Annesinin "Hayatımdaki en büyük hatam" diye nitelendirdiği evlilik dışı bir ilişkiden doğmuş 18 yaşında genç bir kızım."

İnanın genç olan tek şey bedenimin dış görünüşü içim, 80 yaşındaki bir nineden farksız...

"Ama bu sefer izin vermeyeceğim! "diye bağırarak sırt çantamı alıp ev denilen ama benim için tımarhaneden farksız yerden hızlı adımlarla çıktım.

Evin önündeki kaldırımda converslerimin bağcıklarını bağlarken
-"Ne yapıyosun salak kadın, aklınımı yitirdin?"
diye bağırdım üstüme bir kovo temizlik suyu döken kadına .

Ne olduğunu anlamamış bir çift gözle bana bakarak "özür dilerim yavrum görmedim yavrum seni."

Yavrummu? Yavru yavrum
Yavrucuğum...

Ne güzel bir kelimeydi be o "yavrum"" çocuğum"anlamını tasıyodu.
Bu kelimeyi duyduğumda olduğum yerde durdum içime öküz oturmuştu adeta sahi ya annem bana hic yavrum dememişti....

Yine şacmalıyosun miray dedi sevgili içsesim ,herzamnki gibi haklıydı.
Annen seni hiç benimsedimi ki neden sana yavrum desin ki.

Yine haklıydı sevgili içsesim ama elimde deil ister istemez zoruma gidiyo saçma sapan bi adam yüzünden ruhuma yapılan işkence.

"Annemle babam olacak adam üniversitede tanışmıslar.
Annemin ailesi o adamı istememiş ama annem o adamı çok  sevdiğinden ailesinden, hayallerinden  kısacası herseyinden vazgeçmiş.
Peki o o piç adam napmış annemin hamile olduğunu öğrenince annemi terk etmiş.
Annem hamileliğin son günlerinde kiradaki evlerindende atılmış .
Ailesinin yanına gitmiş ama babası onu  kabul etmemiş.
İşte annem olacak kadın o adamin onu terk etmesini ve ailesinin onu kabul etmemesinden beni sorumlu tutuyo.
Ne yani benmi istedim doğmak ?
Doğurmasaydı!
Hem doğururken bana sorsalrdı ben doğmak istermiydin sanıyorsunuz!

Gözlerimden akan ılık yaşları yanaklarımdan çeneme doğru indiğini hisedebiliyordum.

Ayağa kalkıp sokağın çıkışına doğru koşuyordum  ama gözümden akan yaslar yüzünden etrafı göremiyordum bi ara gözlerimi açmayı denedim ama  etraf sanki 18 yas üstü seyler varda görmemeleri icin buz koymuşlar gibi duruyordu...

Koşmaya devam ederken sert bir şeye  çarpıp yere kapaklandım....

O zaman oy butonunu kudurtuyoruz😆

Tabi siz isterseniz yorumuda kudurtabilirsiniz...

Desteklerin için çok sağol
🌸💕💓

Sınırımız Gökyüzü Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin