Zeynep hastaneden çıkalı üç gün oluyordu evde hazırlıklar başlamıştı nereye gideceklerini sorarsanız sır! Kerem kimseye söylememişti.
Zeynep hiçbir şey hatırlamasa da hastanede uyandığı günden beri yağmur ve can hep onu ziyaret ediyordu dün gece yağmur zeyneplerde kalmıştı ve eski şeyleri anlatmıştı.yurtdışına can ve yağmur da gelecekti bir de sonradan ekibe dahil olan barış ve melis.
Yağmuru seviyordu ama melisten çok hoşlanmamıştı kerem her onun adı geçtiğinde sinirlenip orayı terk ediyordu neydi bu nefret ,eski bir sevgi mi bilmiyordu zeynep; ama şüphelerini kereme sormaya karar verdi
Birkaç saat sonra Keremle alışveriş merkezine gideceklerdi kerem istemişti aslında neymiş Zeynep'in yeni kıyafetler alması gerekiyormuş hem üşümemeliymiş.anne edasıyla Zeynep'i ikna etmişti .Zeynep birkaç saat sonra hazır olup aşağı indi kapının çalma sesiyle koştu ve açtı.açtığı anda o sevdiği ve alıştığı koku evin içine doldu.ister istemez gülümsedi kerem yavaşça eğilip yanağından öptü kızı.
"Merhaba güzel bayan buyrun sizi böyle alalım"
Nereye gidiyoruz ki bu da mı sürpriz?"
Kerem yamuk gülüşüyle arabaya geçti ve konuşmaya başladı.
"Yok canım alışverişe işte"Alışveriş merkezine girdiklerinde zeynep çok etkilenmişti kerem her mağazada Zeynep'e bir şeyler bakmasını söyleyip kapıda bekliyordu zeynep deneyip uzaktan kereme gösteriyordu kerem onaylarsa alıyordu.uyumlu bir çift oldukları kesindi.
Sonunda keremin evine gittiler ve oturup birer sandviç yediler akşam olmuştu zeynep eve dönmek istedi ama kerem bırakmadı.
"Bu gece burda kalsan annene bir bahane bulsak?"
"Dur ıım yağmurdayım desem?"
"Olur ara hadi"
Zeynep annesini arayıp izin aldı demet de kabul ettiAkşam
Film izlediler iki tane, en son ikisi de koltukta uyuyakaldı gece kerem uyandığında Zeynep'i kucağına alıp yatağına yatırdı ve yanında kendi geçti uzun zamandır huzurlu bir gece geçirmediğini hatırlayıp kafasını yastığa gömüp uyudu
Iki gün sonra sürpriz bir ülkeye gidecekleri için herkes hazırlanmalıydı...
GEÇİŞ BÖLÜMÜ
ÖBÜR BÖLÜM BAYA BAYA SÜPER OLUCAK GALIBA YAZARKEN ELLERIM TITREDI :) lütfen yorum yapın hikayeme :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kerem Zeynep Güneşi Beklerken
FanfictionKayıplar bazen yeni denizlere yelken açar :)