Odkąd do stacji dołączyła nowa ratowniczka Martyna, Piotrek szaleje na jej punkcie i nie wie co ma ze sobą zrobić. Nie śpi po nocach i nic nie je. Zakochał się w niej, lecz Martyna uważa go tylko za kolegę z pracy. Piotrek wiele razy próbował ją podrywać, ale bezskutecznie.
Gdy ich znajomość rozkwitła i stali się najlepszymi przyjaciółmi, Martyna postanowiła powiedzieć Piotrkowi, że się zaręczyła i że już niedługo bierze ślub. Dziewczyna nie wiedziała jednak, że chłopak skrycie się w niej kocha i postanowiła podzielić się z nim radosną dla niej nowiną.
-Nie miałam Ci kiedy powiedzieć. - powiedziała Piotrkowi Martyna, pokazując mu palec, na którym widniał pierścionek zaręczynowy.
-Zaręczyłaś się?! - Odpowiedział jej zdenerwowany Piotrek.
Tak. - Odpowiedziała spokojnie Martyna.
No, ale później przecież trzeba wziąć ślub! - Dodał Piotr.
Prawdopodobnie 23 lipca. - Powiedziała Martyna.
Prawdopodobnie?! - Krzyknął Piotr.
Ale dlaczego ty jesteś taki zdenerwowany, o co Ci chodzi? - Zapytała Martyna.
O nic. - odpowiedział jej Piotrek.
Nastała cisza. Po chwili Piotr wyszedł zdenerwowany ze stacji, a Martyna nie wiedziała co ma o tym wszystkim myśleć. Nie rozumiała dlaczego Piotrek był taki zdenerwowany, gdy dowiedział się, że ona bierze ślub.
Całą noc myślała o Piotrze i o całym tym zajściu w szatni, próbowała sobie jakoś to wszystko ułożyć w głowie. Rozmyślała i rozmyślała, lecz nadal nie wiedziała o co chodziło chłopakowi, więc postanowiła, że następnego dnia się go zapyta i spróbuje się dowiedzieć dlaczego tak się wkurzył na wieść tego, że bierze ślub z Rafałem.
CZYTASZ
W Twoich Oczach |Na Sygnale ~ Martyna i Piotrek| ✔
FanfictionKsiążka o Martynie i Piotrku z serialu Na Sygnale. W tej książce każdy rozdział wymyślany był przeze mnie, aczkolwiek czasami pojawiają się wątki, które znajdowały się w serialu. Rozpoczęcie: 11.02.2017r.