1.Szervezkedés

1.9K 83 8
                                    

Marinette és Adrien 20 évesek.Egy nagy villában élnek,szinte palota.Egy csomó szoba van,mivel Adrien szülei azt mondták,kell a jövőbeli csöppségeknek a hely.
A hatalmas udvarukban egy szép nagy medence helyezkedik el,amiben lehűthetik magukat.
Körülötte meg van csinálva a föld,és még van ott hely,amin asztal,székek,és napernyő helyezkedik el.

Adrien most bent van,és egy fotelben ül,azon töprengve,vajon hogyan kérje meg szerelme kezét.Igen,együtt élnek,de még a kezét se kérte meg,amiért haragszik magára. De úgy érzi,itt az ideje.

-Plagg,neked nincs ötleted?-faggatta Adrien a kwamiját.

-Honnan lehetne?Te esküvőd lesz,nem az enyém!-tetette felháborodottságát Plagg,miközben a sajtját majszolgatta.

-Ahj,veled sokra megyek.Vagy várj!Van egy ötletem!-csillant fel Adrien szeme.

El is kezdett szervezkedni,majd lement Marinettehez,aki nagyban főzött.
Hátulról átölelte Marinettet,aki még mindig zavartalanul főzött.

-Mi jót főz a bogaram?

-Majd meglátod,kíváncsi cica!-mondta,majd odafordította a fejét,és mosolygott,és a szőke kihasználva az alkalmat,megcsókolta,amit persze viszonzott a kékszemű.

-Na sicc a helyedre,mingyárt kész vagyok.-mondta mosolyogva Marinette.

Amikor kész lett az ebéd,leültek, majd csendben elkezdtek enni.

A bogárkám főztjénél nincs is jobb.-gondolta magában Adrien.

Ebéd után lepihentek egy kicsit,közbe nézték a tévét.

-Marinette,van egy kis dolgom,nem soká jövök.-mondta Adrien,majd indult is az ajtó felé.

-Rendben,hova mész?

-Munkával kapcsolatos.-mondta,de eléggé gyenge kifogásnak érezte a zöldszemű,mert igazából csak ide-oda menne elintézni a dolgokat,mert holnap szeretné megkérni szerelme kezét.

-Rendben,szia!-majd megcsókolták egymást,és elindult.

Először is az ékszer boltba ment,mert egyedi ékszert szeretett volna erre az alkalomra.
Bement az ékszerboltba,ami különféle ékszerekkel büszkélkedhetett.
Volt ott gyűrű,fülbevaló,nyaklánc,és még különféle ékszerek,amerre a szem ellát.
Köszönt egyet Adrien,majd el is mondta,milyen ékszerre gondolt.
Szerencsére az ékszerész gyorsan meg is valósította a kérést,így Adrien viszonylag hamar távozott az üzletből a kész karikagyűrűkkel.
Majd ezek után még volt egy két tenni valója a szőkének,amikkel időben végzett is,hogy beszélhessen a meglepetéstől Ninoékkal.
Nemsokára haza is ért,és fáradtan dőlt le a kanapéra.Nagy nap lesz a holnapi.Ezt érezte,és nem is tévedett.

Itt is lenne az első rész,remélem elnyerte a tetszéseteket.


Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Where stories live. Discover now