12.Még este sem hagy békén

709 42 1
                                    


Elmúlt 1 hét,ami eléggé eseménydús volt Marinette számára.
Jött egy csomó rokon Emma örömére,és Alya-ék házasodni fognak egy hónap múlva.Az anyaságról meg nem is beszélve.Nagyon szeret anya lenni.

Most is éppen sétál(Adrien dolgozik),tolva a babakocsit,és nézi a körülötte lévő embereket.
Egyszer csak megakadt a szeme egy kislányon,aki boldogan és szeretetteljesen ölelgeti az anyukáját.

Vajon egyszer Emma is ennyire szeretni fog?-fogalmazódott meg benne a kérdés.

Mióta terhes lett,mindig ezen kattogott.Adrien és a kwamik azt mondták erre neki,hogy fölösleges aggódnia.
Ezt valamennyire ő is így gondolja,de semmi sem biztos.

Mi van,ha el bénázom?-mélyült el benne a gondolat.

-Marinette,vigyázz!-kiáltotta neki Tikki.
De már túl késő volt.Sikeresen neki ment a babakocsival egy 80-85 éves idős néninek.

-Enyje,már!Nem való magának egy gyerek,ha még maga elé sem tud figyelni!Szánalom,hova fajúlt a világ....-morgolódott az idős néni mogorván.Marinettenek pedig könnyek gyűltek a szemébe.

Gyorsan elnézést kért,majd elsietett onnan.

-Tikki,tényleg ilyen szörnyű anya lennék?-szipogta a könnyeivel küszködve.

-Jó anya vagy!Ne is hallgass rá!Az igaz,hogy jobban figyelhetnél,de nincs gond!-bíztatta Tikki,amitől kapott egy csipetnyi önbizalmat,majd elment még kicsit a parkba is.

Miután hazaértek,lefektette Emmát az ágyába,majd elkezdte a hűtőből kipakolni a vacsora hozzávalóit.
Csirkemell,paradicsomok,gombák,olívabogyók,és brokkolik.
Felszeletelte a csirkemellet,majd megfűszerezte a szeleteket,sütőpapírt tett egy tepsibe,és bele is pakolta a csirkemelleket.Majd rápakolt mindegyik szeletre valamelyik feltétet,és lereszelte a sajtot, majd mindegyikre rakott rá bőségesen belőle.
Ezek után mehetett is a sütőbe,és addig felment ellenőrizni Emmát.

-Megjöttem!-kiáltott Adrien.

Marinette rörömmel ment le a lépcsőn,miután megbizonyosodott róla,hogy Emma jól van,majd Adrien nyakába ugrott,és megcsókolta.

Pár óra múlva leültek vacsorázni,majd miután jól laktak,felment Marinette Emmához,akit már előbb megvacsoráztatott,és most lefürdette,majd lefektette ismét.
Ő is össze szedte a ruháit,mivel már ott volt az idő,csak az volt az egy gond,hogy halálfej nem volt álmos.
Sikítások törték meg a város békés hangulatát,és Adriennel tudtták,hogy ez mit jelent.
Kimondták a varázsszavakat,majd a háztetőkön közlekedve megtalálták a gonoszokat.
Nem akartak sokáig harcolni a kislányuk miatt,nem lett volna jó,ha felriad,és nincsennek  ott a szülei.Ezért egyből felhasználta Marinette a szuper erejét,amivel egy gonoszt legyőzött a három közül.Vagy is kettőt,mert halálfej mindig lelép,ha legyőzik a csatlósait.Megtisztította az akumát,amit rég tehetett meg,mert ameddig terhes volt,ezt a feladatot Chloé intézte,mivel ő is tud akumát tisztítani a méh yoyojával.
A többieknek sem kellett mondani,egyből bevetették a szupererejüket,és mielőtt eltalálta volna őket az akuma,legyőzték.Megtisztította katica az akumát,és minden visszaált az eredeti állapotába.

A rövid harc után elköszöntek a barátok,és mindenki hazament,hogy végre kipihenhesse a mai napot.

Nem gondoltam volna,de itt van a következő rész.
Remélem elnyerte a tetszéseteket,találkozunk a következő részben,további jó olvasást!☺

Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora