7.Buli

741 50 1
                                    


Most indulnak a buliba Marinették,ahol Nino lesz a Dj.
Felvette Marinette a cseresznyevirág színű,térd alá érő ruháját,amit erre a bulira tervezett és varrt, és elővett egy hozzá illő kistáskát.
Miután mindketten készen lettek,elindultak a buli helyszínére.
Amikor odaértek,a hatalmas termet ellepték a bulizók.
Kb. 10 percig rohangáltak a tömegben,amikor meglátták Chloét lelekesen beszélgetni egy sráccal.

-Sziasztok!-köszönt nekik felpörögve a szőke.

-Szia Chloé-köszöszöntek szinte egyszerre.

-Ő itt Adam.-biccentett a mellette álló férfire.

-Sziasztok!-köszönt Adam,akinek sötétbarna haja volt,és szürkéskék szemei.

Visszaköszöntek neki is Adrienék,és utána egyenesen a Dj pult felé vették az irányt.
Ott volt a pult mögött Nino,és mellette Alya,akinek a kezébe volt egy koktélospohár,ami majdnem tele volt koktéllal.
Köszöntek nekik,és már is ment Marinette az italospulthoz,hogy ő is vegyen koktélt maguknak.
Majd pár perccel később két pohárral a kezében ment a Dj pulthoz.
Beszélgettek,ittak,jól érezték magukat.
Egyszer csak Lila jelent meg a tömegben,aki majdnem kiverte a koktélokat Adrienék kezéből.

-Öhm.Bocsi.-mondta keserűen,és már is elkezdett fecsegni Adriennek mindenféléről.
Pár perc után már ezt mind megunta Marinette,és ,,beszólt" Lilanak.

-Nem Briannal jöttél?

-Brian?!Haggyál már vele!Már egy hete dobtam!

-Ja...érteeem....-mondta sokat sejtően a kékszemű,hiszen most tuti Adrient szemelte ki magának.

-Öhm..Lila,tudod nekem Marinette a feleségem,és nem szeretném hogy rajtam lógj.-szólalt meg Adrien.

-MIIII?!

-Igen,jól hallottad!-kezdett dühös lenni Marinette.

-Veled?Téged mennyien ismernek pl. Holliwoodban?Ki vagy te?-mordult rá a barnahajú.

-Marinette egy híres divattervező,és sokat szerepel a fotóimon.Kérlek hagyj minket békén!-mondta Adrien viszonylag nyugodtan,de látni lehetett rajta,hogy nem sokáig lesz ilyen.

-Am most látom,hogy tetszenek a ruháim neked!-mutatott Marinette a ruháján lévő kis jelre,ami az ő ,,logoja"

Lila álla a padlót súrolhatta.

-E-ez..igazságtalanság!!!!!!-tört ki Lila,és elvirarzott Adrien mellől.

-Na végre!-sóhajtottak fel egyszerre.

A buli ment tovább,és ők is jól érezték magukat.Táncoltak,beszélgettek,stb...

Egyszer csak odasúgta Marinette Adriennek,hogy ,,wc,mingyárt jövök" és el is tűnt a kékszemű a tömegben.

Amikor ment vissza Marinette,azt látta,hogy Lila fogja Adrien kezét,és húzná el valahova,viszont Adrien gyorsan kirántotta a kezét a szorításából.Ezek után Lila közeledett Adrien ajkaihoz,de a férfi ellenkezett.
Ekkor ment oda Marinette,és elrántotta onnan Lilat.

-Utoljára mondom szépen,tűnj el innen!

-Egyszer Adrien úgy is az enyém lesz,te liba!-ezzel el is ment onnan.

-Minden rendben?-kérdezte Marinette a még mindig sokkosan álló Adrientől.

-Igen,de ez akkor sem tetszik nekem!Akármire készül,meg kell állítanunk!

-Igazad van!-helyeselt a kékhajú.

-Mostmár késő!-jelent meg Lila,Volpinaként és tüzet varázsolt a páros köré a fuvolájával.
Őj azon könnyen átmentek,hiszen nem igazi.

-Már csak ez hiányzott!-sóhajtott Adrien,és bebújva egy sikátorba,átváltoztak.
Halálfejnek sem kellett sok,ő is ottermett Volpina mellett,és kezdetét vette a harc.

Lila lábát elkapta Katica a yoyojával,és eldobta,majd halálfej ütéseit védte ki.Közbe Macska egy másik akumatizálttal küzdött,akinek vízember volt a neve.Kék térdfölé érő tengerkék egyberuhája volt,(ami valljuk be,nagyon szép volt)és hozzáillő magassarkúja.

-Ezt figyeld vízagy!-cukkolta Macska az akumatizáltat,aki eléggé dühös lett.

-Fogd be cicamica!Ezt figyeld!-majd lövést célzott felé.

Pár perc múlva Chloé is megjelent Alyaval,és hasonmását könnyen legyőzte.

Közben Chloé is felvette a harcot vízemberrel,aki nem adta könnyen magát,de végül a mézözönnel leragasztotta,majd a nyakáról lerántotta a medált,amiben az akuma volt,és átpasszolta katicának.Megtisztította az akumát,majd minden visszaált olyanra,amilyen volt a támadás előtt.

Halálfej ismételten elhúzta a csíkot,ezzel feladva mára a harcot.

Hamarosan vége lett a bulinak is,mivel már nem szívesen maradtak a dolgok után.
Chloét elhívta randira a srác,aminek a szőke nagyon örült,és lehet,talán megvan a nagy ő neki is.

Kicsit késve,de itt a legújabb rész.A másik könyvemmel is le vagyok egy kicsit maradva,de megpróbálom a héten abból is hozni részt.Remélem ez a rész is tetszett,további jó olvasást!😇


Miraculous:Örök szerelem[BEFEJEZETT KÖNYV]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora